کد خبر : 1781742 | 02 مهر 1400 ساعت 19:59 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

دفاع پوچتینو از امباپه: او به اندازه کافی فروتن است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، از کیلیان امباپه درباره انتقاداتی که از این بازیکن شده و ادعاهایی که می‌گویند او باید فروتن‌تر باشد دفاع کرد.

دفاع پوچتینو از امباپه: او به اندازه کافی فروتن است

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم درخشان تیم لی فرانسه شخصیتی بلندپرواز و با اعتماد به نفس دارد. با این حال گاهی انتقاداتی از او مطرح می‌شود که آخرین آنها پس از دیدار پاری سن ژرمن برابر متز از سوی سرمربی تیم حریف مطرح شد.
 فردریک آنتونتی پس از پایان بازی از او خواست که رفتار فعلی و آینده خود را تغییر دهد. سرمربی متز پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« کیلیان امباپه اگر می‌خواهد محبوب باشد باید بهتر رفتار کند. من این بازیکن را دوست دارم، او بسیار بسیار قدرتمند است اما اگر رفتار فروتنانه‌تری داشته باشد بیشتر سود خواهد کرد.»

 

1646831


سرمربی آرژانتینی پی اس جی نیز پس از این ادعاها اعلام کرد که هیچ گلایه‌ای از امباپه ندارد و باور دارد که او به اندازه کافی متواضع است. پوچتینو پیش از دیدار برابر مون پولیه به خبرنگاران گفت:« من می‌توانم درک کنم که چرا آنتونتی پس از بازی برابر پی اس جی چنین حرفی زده است. این صحبت‌هایی است که پس از شکست در وقت تلف شده مطرح می‌شود. کیلیان پسری فوق العاده است. او همیشه می‌خواهد پیروز باشد و این باعث می‌شود گاهی شرایطی در زمین پیش بیاید. می‌توانم ناراحتی آنتونتی را درک کنم اما اگر کیلیان فقط یک ویژگی داشته باشید، فروتنی است.»
پاری سن ژرمن و متز در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با نتیجه 1-2 به سود شاگردان پوچتینو به پایان رسید. گل اول پی اس جی را اشرف حکیمی در دقیقه پنج و گل دوم را همین بازیکن در دقیقه 95 به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها