کد خبر : 1781810 | 03 مهر 1400 ساعت 10:55 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی موی‌تای

مسابقات انتخابی تیم‌های ملی موی تای بانوان و آقایان جهت شرکت در رقابت‌های جهانی تایلند برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی موی‌تای
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، جواد نصیری  رئیس انجمن موی تای ایران با اعلام این خبر گفت: این رقابت‌ها طی روزهای 16 تا 19 مهر در بخش بانوان و در تاریخ 19 تا 24 مهر در بخش آقایان و در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و با عنوان ‌یادبود شهدای استان زنجان، گرامیداشت استاد فقید پاراماجارن "محمدآقا توحیدی" و هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر ارسال به موقع لیست نهایی استان‌ها در تاریخ مقرر تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای قرعه‌کشی و وزن‌کشی فایترها، استان‌ها در نظر داشته باشند که روز شنبه 3 مهر پایان مهلت ارسال اسامی تیم‌های شرکت کننده خواهد بود و بعد از آن هیچ لیستی پذیرفته ‌نمی‌شود.

عضو شورای ریاست فدراسیون جهانی موی‌تای همچنین از برگزاری رقابت‌های رده سنی نونهالان و نوجوانان در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: برای تکمیل لیست تیم ملی، مسابقات بخش نونهالان و نوجوانان دختر و پسر را  بزودی در تهران برگزار می‌کنیم و در این بین منتظر استعلام فدراسیون پزشکی و اخذ مجوز هستیم تا با ترکیبی کامل در رقابت‌های جهانی که آذرماه سال‌جاری در شهر پوکت تایلند برگزار می‌شود، شرکت کنیم.

وی اضافه کرد: البته در آینده و برای حضور در مسابقات وورلد گیمز و ایندورگیمز نفرات انتخابی را در اعزام‌ها لحاظ خواهیم کرد.

نصیری در پایان با تقدیر از حمایت‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: باید از حمایت و‌ پشتیبانی علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در جهت برگزاری رقابت‌های انتخابی تشکر و قدردانی کنم‌. ضمن اینکه از همکاری هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان برای میزبانی این رقابت‌های مهم کمال تشکر را دارم. طی بازدیدی که از امکانات زنجان و دیدار با رمضانی رییس هیئت این استان داشتیم شرایط را برگزاری این مسابقات مهم بررسی کردیم.

دیدگاه‌ها