کد خبر : 1781964 | 03 مهر 1400 ساعت 22:24 | 11.5K بازدید | 4 دیدگاه

بدن آنها خالی کرد و تیم گردن کلفتی نبودند؛

مسلمی‌پور: النصری‌ها از تراکتور می‌ترسیدند!

بازیکن جوان تیم تراکتور می‌گوید بازیکنان النصر در 30 دقیقه پایانی بازی ترس از دست دادن پیروزی خود را داشتند.

مسلمی‌پور: النصری‌ها از تراکتور می‌ترسیدند!

به گزارش "ورزش سه"، محمد مسلمی‌پور مدافع چپ تیم تراکتور در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به دوره پیش فصل این تیم گفت: تمرینات یک ماه قبل بازی النصر آغاز شد و زیر نظر آقای کمالوند کار را استارت زدیم و حالا پس از بازی با النصر  آقای فیروز کریمی بدنساز آورده‌اند و کار را به طور سنگین پیش میبریم.

 

او در مورد شکست تراکتور برابر النصر عنوان کرد:‌ ما نباید به النصر میباختیم و اگر یکی دو تا از بچه ها بودند شک نکنید که اصلا نمیباختیم. النصر اصلا تیم گردن کلفتی نبود و از بعد دقیقه ۶۰ افتاده بودند و خودشان هم ترسیده بودند که نکند به ما ببازند.

 

مدافع چپ سرخپوشان تبریزی درباره رقابتش با رزاق پور برای حضور در ترکیب اصلی اظهار داشت: تیممان نتوانست خیلی بازیکن بگیرد. من و ابوالفضل [رزاق پور] بیشتر از اینکه رقیب هم باشیم، رفیق هستیم و در تیم ملی هم اتاقی بودیم و رابطه خوبی داریم. تلاش داریم که به هم کمک کنیم و امیدوارم هر کسی که بازی کرد، بدرخشد و به تیم کمک کند.

 

مسلمی پور راجع به شرایط قراردادش گفت: من امسال سال آخر قراردادم است. آقا فیروز قول مساعد دادند که کمک کنند مشکلات ما حل شود. من رقم قراردادم بسیار کم است.

 

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش فیروز کریمی تا پایان فصل در تراکتور خواهد ماند یا خیر؟ توضیح داد: ما از فردای خودمان اینجا خبر نداریم اما امیدواریم آقا فیروز تا پایان سال بماند. در این مدت من مربیان بسیار زیادی را در تراکتور دیدم و فکر می‌کنم اگر ثبات باشد حتما نتیجه بهتری هم به دست می‌آید.

 

این بازیکن جوان با اشاره به پیش بینی اش از لیگ بیست و یکم گفت: تراکتور هر سال جزو مدعیان بوده و امسال هم خواهد بود. امسال تلاش میکنیم سهمیه را بگیریم و برای قهرمانی بجنگیم. مطمئن باشید تراکتور تا هفته‌های آخر مدعی قهرمانی خواهد بود.

دیدگاه‌ها