کد خبر : 1782002 | 04 مهر 1400 ساعت 09:23 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوش به اردوی شاهین رسید

هر چند دیر اما تیم شاهین تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر سرمربی جدید به زودی از سر خواهد گرفت.

خبر خوش به اردوی شاهین رسید 

به گزارش "ورزش سه"، شاهین شهرداری بوشهر فصل گذشته با داوود مهابادی عملکرد خوبی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور داشت و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود که در هفته های پایانی و با امتیازی که در بازی با فجر سپاسی از دست داد از صعود به لیگ برتر باز ماند. برای فصل جدید تردیدهایی در مورد ادامه حمایت شهرداری از شاهین وجود داشت و حتی در برهه ای قرار به واگذاری امتیاز این تیم به بخش خصوصی بود اما در نهایت شهرداری بوشهر بار دیگر تصمیم به حمایت از تیم شاهین گرفته است. 

 

زمزمه هایی هم وجود داشت مبنی بر اینکه شهرداری بوشهر تنها قرار است 5 میلیارد تومان برای تیم هزینه کند. بر اساس خبرهای رسیده از بوشهر به زودی سرمربی جدید تیم مشخص خواهد شد و البته قرار است در سایه کمک شهرداری مدیران باشگاه تلاش هایی برای جذب اسپانسر و کمک به بودجه تیم داشته باشند. 

 

فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از 19 مهر با حضور 18 تیم آغاز می شود. در شیوه صعود تیم ها از لیگ یک به لیگ برتر تغییری ایجاد نشده است و همانند سنوات گذشته تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند. در فصل جدید دو میهمان جدید لیگ برتر تیم های سایپا و ماشین سازی هستند.

دیدگاه‌ها