کد خبر : 1782090 | 04 مهر 1400 ساعت 17:50 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

اینجا همه چیز متفاوت و بهتر است

در اولین تمرین با رئال، بی‌نهایت خسته شدم!

ادواردو کاماوینگا در مورد اولین جلسه تمرین با رئال مادرید و سطح تفاوت آن با تمرینات تیم سابقش رن صحبت کرد.

در اولین تمرین با رئال، بی‌نهایت خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو کاماوینگا پدیده این روزهای رئال مادرید است. هافبک 18 ساله فرانسوی در روز پایانی نقل و انتقالات بود که از رن به رئال پیوست و خیلی زودتر از تصورات نیز در ترکیب رئال به میدان رفت و به نظر می رسد کاملا خود را با فضای تیم بزرگی مثل رئال وفق داده است.

 

 

1647828

 

 

او در اولین بازی خود برابر سلتا گلزنی کرد و سپس در دیدار حساس مقابل اینتر پاس گل داد. او در مستایا برابر والنسیا نیز 24 دقیقه خیلی خوب را داشت و با ورودش به زمین، رئال را متحول کرد. کاماوینگا نخستین بازی خود به صورت ثابت را یکشنبه گذشته برابر مایورکا تجربه کرد و 60 دقیقه درخشان ظاهر شد و سپس کارلتو او را تعویض کرد.

هافبک جوان فرانسوی دیشب هم در 45 دقیقه دوم به جای رودریگو گوئس وارد زمین شد و بازهم نمایش قابل قبولی داشت.

 

 

1647772

 

 

کاماوینگا در مورد پیوستنش به رئال گفت:« پیشنهاد رئال که رسید، اصلا ثانیه ای درنگ نکردم. همیشه منتظر چنین روزی بودم و نمی توانستم به چیز دیگری فکر کنم. متوجهم که در بزرگترین تیم دنیا بازی می کنم و قدرش را می دانم.»

 

 

1647830

 

 

گلزنی:« در اولین بازی برای رئال گلزنی کردم. در صحنه گل شاید از روی خوش شانسی بود که توپ به من رسید ولی در هر صورت هدفم همیشه کمک به تیم است و ثبت گل در اولین بازی برای تیمی مثل رئال، باورنکردنی است. به داور نگاه کردم تا ببینم صحنه آفساید نبوده باشد و سپس از خوشحالی مثل دیوانه ها شدم.»

 

کریم بنزما:« کریم یک لیدر بزرگ در تیم است. او رک و بی پرده حرف می زند و همه نیز به او احترام می گذارند. او تیم را متحد می کند و از روز اول نیز حامی من بوده و باهم خیلی صحبت می کنیم. از توصیه هایش سعی می کنم به درستی استفاده کنم.»

 

 

1647773

 

 

تفاوت تمرینات رئال و رن:« در رئال سطح کیفی و فنی تمرین خیلی بالاست و این از همان روز اول توجهم را جلب کرد. در اولین تمرین و زمانی که کار تمام شد، بی نهایت خسته بودم چون به چنان تمریناتی عادت نداشتم. مشکل فقط زبان اسپانیایی است که رفته رفته سعی می کنم آن را یاد بگیرم.»

 

 

دیدگاه‌ها