کد خبر : 1782240 | 05 مهر 1400 ساعت 12:10 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

مالک بادران فروش امتیاز را تایید نکرد

در حالی که گفته می شد باشگاه بادران امتیاز حضور در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در فصل آینده را به تیم شمس آذر قزوین واگذار کرده است مالک باشگاه این خبر را تایید نمی کند.

مالک بادران فروش امتیاز را تایید نکرد 

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که به قرعه کشی مسابقات و هم چنین شروع بازی ها زمان زیادی باقی نمانده است و سویی تیم بادران نه تمرینات خود را شروع کرده و نه سرمربی خود را تعیین کرده است. با این حال فریدون قربانیان – مالک باشگاه بادران در مورد واگذاری امتیاز این تیم به شمس آذر قزوین می گوید: واقعا هنوز مشخص نیست. شرکت ما هیات مدیره‌ای است و هنوز خروجی قطعی را نمی‌توانم بگویم. صحبت‌های زیادی با افراد مختلف شده اما هنوز نه تصمیمی برای خروج از فوتبال، نه ادامه فعالیت تیم لیگ یکی و یا خرید تیم لیگ برتری را داریم. اگر اتفاقی بیفتد خودمان صددرصد به طور رسمی اعلام می‌کنیم.

 

بنا بر اعلام سازمان لیگ؛ فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از 19 مهر با حضور 18 تیم آغاز خواهد شد. پیش تر فریبرز محمود زاده، مدیر برگزاری بازی های لیگ یک اعلام کرده بود تیم های دسته اولی مشکلی برای جابجایی امتیاز خود ندارند.

دیدگاه‌ها