کد خبر : 1782458 | 06 مهر 1400 ساعت 13:58 | 5.2K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین توصیه های رییس فدراسیون به مسافران نروژ

دبیر: به تهمت ها و سیاه نمایی ها توجه نکنید!

اعضای تیم ملی کشتی آزاد پیش از حضور در رقابت های جهانی نروژ صبح امروز با علیرضا دبیر دیدار کردند.

دبیر: به تهمت ها و سیاه نمایی ها توجه نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا دبیر در این دیدار صمیمانه که با حضور کشتی گیران و کادر فنی برگزار شد، خطاب به کشتی گیران گفت: از شما می خواهم که به تهمت ها و سیاه نمایی هایی که در فضای مجازی است توجه نکنید و بدانید که قطار در حرکت را سنگ می زنند. شما نماینده جمهوری اسلامی در دنیا هستید و باید آبروی کشور را حفظ کنید، تا روزی که من هستم از جان برای شما مایه می گذارم و تمامی امکانات را برایتان مهیا کرده و از شما حمایت می کنم، اما مسائل اخلاقی برایم بسیار مهم است.
وی ادامه داد: در سفرها خودمحور عمل نکنید و همه جا باهم باشید، اینکه همه بدانند شما در عمل یک تیم و پشتیبان یکدیگر هستید، خیلی کمک کننده است. حضور در رقابت های جهانی نروژ شاید آخرین فرصت شما باشد، معلوم نیست که فرصت حضور در رقابت های جهانی دیگر به دلایل مختلف از جمله ضرب خوردگی یا باخت را داشته باشید، پس فرصت را مغتنم بشمارید و از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید.


دبیر خطاب به کشتی گیران جوان گفت: چرخه انتخابی این فرصت را به شما داد که در عین جوانی بتوانید شایستگی های خود را به اثبات برسانید و قدر این موقعیت را که به عضویت تیم ملی رسیده اید، بدانید. چشم انداز و نگاه فدراسیون به آینده و سرمایه گذاری بر روی جوانان است و انشاء اله به هدفگذاری که کرده ایم، خواهیم رسید.

 


وی افزود: وظیفه فدراسیون پیشتیبانی و حمایت از شما است. علیرغم هزینه های بسیار زیاد، سعی کردیم که چیزی برایتان کم نگذاریم. کادرفنی و مربیان بسیار خوبی دارید و من به شخصه به این کادر فنی اعتقاد دارم و امیدوارم که شما نیز نهایت استفاده را از مربیان خود ببرید. کشتی گیران از گذشته تاکنون همیشه پرچم ورزش ایران را بالا نگاه داشته و افتخارآفرین بوده اند. هم اکنون این پرچم به دست شما رسیده است، حواستان باشد که باید این پرچم را بالا نگه دارید چراکه شما نمایندگان تمامی کشتی گیران و ایران اسلامی هستید. برایتان آرزوی موفقیت می کنم، اما علاوه بر همت و پشتکاری که به کار می بندید، حتما توکل و توسل هم داشته باشید و برای موفقیتان خدا کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها