کد خبر : 1782469 | 06 مهر 1400 ساعت 15:21 | 65K بازدید | 29 دیدگاه

نیکولاس آنلکا:

امباپه شماره یک است، مسی به او احترام بگذارد

ستاره سابق پی اس جی معتقد است که کیلیان امباپه باید شماره یک پاریسی ها باشد و نه لیونل مسی.

امباپه شماره یک است، مسی به او احترام بگذارد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه از سال 2017 برای پی اس جی بازی می کند و در تمام این سال ها بهترین گلزن تیمش نیز بوده است ولی امسال با آمدن لیونل مسی شرایط کمی متفاوت شده است. تمام توجهات اکنون به مسی و نیمار است و به نظر ستاره فرانسوی در حاشیه قرار گرفته است.

در بازی اخیر پی اس جی برابر مون پولیه امباپه روی نیمکت از اینکه نیمار به او پاس نمی دهد شکایت داشت که حواشی زیادی را باعث شد.

 

 

1648129

 

 

نیکولاس آنلکا ستاره سابق پی اس جی و تیم ملی فرانسه در این رابطه گفت:« در بارسلونا همه برای مسی بازی می کردند. در پاریس نیز برای نیمار و امباپه. حالا مسی نیز به این دو اضافه شده و باید یک هماهنگی بین شان ایجاد شود. در پی اس جی همه وظیفه دارند که این سه را در موقعیت خوب گلزنی قرار دهند. از نظر من کیلیان امباپه باید نفر شماره یک پی اس جی باشد و مسی و نیمار باید به او پاس بدهند. کیلیان 5 سال است برای پی اس جی بازی می کند و مسی یک تازه وارد است و باید به این مساله احترام بگذارد.»

 

 

1646831

 

 

انتقال امباپه به رئال:« به او حق می دهم. امباپه می خواهد برنده توپ طلا شود ولی در لیگ فرانسه که لیگ پنجم اروپاست، این اتفاق غیرممکن خواهد بود. او تصمیمش را گرفته و سال دیگر خواهد رفت. او می تواند در اسپانیا یا انگلیس به هدفش برسد ولی در پی اس جی خیر.»

 

 

 

دیدگاه‌ها