کد خبر : 1782477 | 06 مهر 1400 ساعت 15:03 | 22.6K بازدید | 6 دیدگاه

پیشکسوتان و هواداران انرژی مثبت بفرستند؛

فریبا: آجورلو در شروع کار صداقتش را نشان داد

بازیکن اسبق استقلال به مدیریت جدید این تیم امیدوار است و از هواداران خواست برای تیم انرژی مثبت بفرستند.

فریبا: آجورلو در شروع کار صداقتش را نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، این روزها تغییر مدیریت در استقلال مهمترین بحث پیرامون این باشگاه پرهوادار است و به همین دلیل با بهتاش فریبا پیشکسوت آبی‌پوشان پایتخت درباره تغییرات صورت گرفته، تماس گرفتیم و او حرف‌هایش را اینطور در این مورد آغاز کرد: همیشه بحث این بود که چرا یک فرد ورزشی بالا سر استقلال نمی گذارند؟ الان یک آدم کاملاً ورزشی آمده که در این زمینه سابقه خیلی خوبی دارد. هیات مدیره اش را درست چیده و برای اینکه صداقتش را نشان دهد قرارداد مجیدی را سه ساله تمدید کرد. این نشان می‌دهد آمده کار کند و به دنبال بازسازی تیم است. از آقای مددی هم تشکر می کنیم او هم در بحران تیم را تحویل گرفت و به نوبه خودش کمک کرد.


او در همین رابطه ادامه داد: حسنی که آقای آجرلو دارد این است که در مدیریت بحران خیلی می تواند مثمر ثمر باشد، استقلال  هم که قربانش بروم مدام در بحران است! انشاالله که بتواند بحران ها را حل کند و با  اسپانسر خوب بدهی ها و هزینه های جاری را پرداخت کند. من فکر می کنم مدیریت انگیزه لازم برای جلو بردن کار را دارد.


بخش بعدی صحبت های فریبا توصیه به سایر پیشکوستان استقلال و هواداران این تیم بود و اضافه کرد: کادرفنی با تمدید قرارداد انگیزه جدید گرفتند. بازیکنان پیشکسوتان و هواداران هم انرژی مثبت پشت کار بگذارند. سه فصل بود که در ابتدا فصل مربی یا مدیر نداشتیم و تیم را کسان دیگر می بستند ولی خدا را شکر کادرفنی تیمش را بسته و قرار شده یکی دو بازیکن به خصوص در آن جلو بگیرند که انشالله با یک تیم خوب در شروع مسابقات ظاهر شویم.


بازیکن اسبق استقلال در مورد جدایی پاشازاده از باشگاه گفت: هر مدیری که می آید عوامل خودش را  می‌آورد و این طبیعی است و در همه جای دنیا وجود دارد. دست مهدی  پاشازاده هم بابت این مدت درد نکند و اگر بود می‌توانست کمک کند. پست معاونت ورزشی را هم کلا برداشتند. شاید به آن احتیاج ندارند و ممکن است از مشاور استفاده کنند.


وی در خصوص بازگشت احتمالی روزبه چشمی و گرفتن دو بازیکن خارجی افزود: دو خارجی که قطعاً لازم داریم و من بارها در مصاحبه هایم گفتم. به خصوص مهاجم پا به توپ و سرعتی که بتواند جای قایدی را پر کند. نمی دانم تکلیف فرشید چه می شود ولی ما یک بازیساز هم نیاز داریم. در دفاع وسط مرادمند، آقاسی،دانشگر، یزدانی و یک جوان را داریم وقتی که تیمی  بخواهد پر قدرت ظاهر شود با این داستان هایی که تکان بخوری محروم می شوید و  مصدومیت پیش می آید فکر می کنم ۵ دفاع وسط سرحال لازم داریم. روزبه چشمی اگر بخواهد بیاید تیم خودش است و سال‌ها در استقلال زحمت کشیده و همه این ها به کادرفنی مربوط است و من نمی توانم نظری بدهم.

دیدگاه‌ها