کد خبر : 1782484 | 06 مهر 1400 ساعت 15:31 | 4.8K بازدید | 3 دیدگاه

گنابری: بایرن مونیخ یکی از مدعیان لیگ قهرمانان است

سرژ گنابری، ستاره آلمانی و جوان بایرن مونیخ معتقد است این تیم از توانایی فتح لیگ قهرمانان برخوردار است.

گنابری: بایرن مونیخ یکی از مدعیان لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در اولین مسابقه خود با اقتدار در اسپانیا موفق به غلبه بر بارسلونا شده و با سه گل این تیم را مغلوب کرد. حالا بایرن مونییخ فردا شب در خانه پذیرای دیناموکیف است و سرژ گنابری در کنفرانس خبری قبل از این دیدار مدعی شد بازیکنان این تیم همگی تشنه کسب موفقیت در فصل جاری هستند.

 

سرژ گنابری گفت: "ما همیشه در بایرن مونیخ برای خودمان اهداف جدیدی تعیین می کنیم. بازی به بازی پیش رفت و تلاش می کنیم مطمئن می شویم که در حال طی مسیر پیشرفت هستیم و در این میان استراحت نمی کنیم. ما از سبک فوتبال خودمان لذت می بریم و می خواهیم این روند را در آینده نیز ادامه دهیم.

 

1648488

 

امکان فتح لیگ قهرمانان؟ امسال تیم های خوب زیادی  در این تورنمنت وجود دارند که همگی مدعی کسب عنوان قهرمانی خواهند بود. جو فوق العاده ای درون رختکن بایرن مونیخ حاکم شده که این مسئله بسیار مهمی محسوب می شود. ما به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده ایم و همگی واقعا تشنه کسب موفقیت  در ادامه این فصل هستیم. ما می خواهیم دوباره فاتح لیگ قهرمانان قهرمان شویم و تیمی در اختیار داریم که توانایی رسیدن به چنین هدفی را دارد.

 

ما در این لحظه برخی از بازیکنان دیناموکیف را از زمان بازی در مقابل تیم ملی اوکراین می شناسیم. آنها فوتبالی قوی و پویا ارائه داده و بر ثبات دفاعی و ضد حملات تأکید دارند. ما این موارد را در تحلیل های ویدئویی کادر فنی مشاهده کرده ایم.

 

درخشش جمال موسیالا؟ او از بازی فوتبال لذت می برد. تمرین کردن  در خارج از کشور به ویژه در  انگلیس به پیشرفت شما کمک می کند و این موضوع برای من و موسیالا مفید بوده است. تمدید قرارداد با بایرن مونیخ؟ نمی توانم در حال حاضر در رابطه با این مسئله چیزی بگویم."

دیدگاه‌ها