کد خبر : 1782495 | 06 مهر 1400 ساعت 16:16 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

دروازه بان ویارئال:

انتقام‌گیری منچستریونایتد؟ از خودشان بپرسید

خرونیمو رویی گلر ویارئال می گوید بدون توجه به نام منچستریونایتد برای برد به اولدترافورد خواهند رفت و برای شان مهم نیست که یونایتد انتقام می خواهد.

انتقام‌گیری منچستریونایتد؟ از خودشان بپرسید

به گزارش "ورزش سه"، خرونیمو رویی گلر ویارئال تبدیل به کابوس منچستری ها در فینال لیگ اروپا شد. دروازه بان آرژانتینی یکی از عوامل اصلی قهرمانی زیردریایی های زرد در لیگ اروپا بود و او پس از نمایشی خوب در برنابئو برابر رئال، حالا مهیای رویارویی مجدد برابر شیاطین سرخ است. این بار یونایتد کریستیانو رونالدو و سانچو را در خط حمله دارد.

 

 

1648503

 

 

رویی در نشست خبری بازی فردا گفت:« بازی مهمی برای هر دو تیم است. آخرین مصاف ما در فینال لیگ اروپا بود و برنده شدیم. بدون شک شیرین ترین لحظه تاریخ ویارئال بود. بازی فردا اما قطعا متفاوت است ولی رقابتی پایاپای خواهیم داشت.»

 

 

1629366

 

 

انتقام گیری منچستر:« از آنها سوال کنید، من نباید پاسخ این سوال را بدهم. برای ما این تنها یک بازی از لیگ قهرمانان است مثل بازی قبل برابر آتالانتا. آماده ایم و برای برد وارد زمین می شوم تا مسیرمان برای صعود به دور بعد را هموار کنیم. برابر تیم های بزرگ همیشه نمایش خوبی داشته ایم و باید به این روند ادامه دهیم. برای مان مهم نیست در چه زمینی و برابر چه حریفی قرار خواهیم گرفت. تلاش می کنیم سه امتیاز را کسب کنیم و امیدوارم چنین شود.»

 

 

1648504

 

 

قدرت یونایتد:« بله؛ تیم بزرگ و قدرتمندی هستند. بازی اول را باخته اند و می خواهند جبران کنند. رونالدو را هم در اختیار دارند که یک فاکتور موثر برای یونایتد محسوب می شود با این حال ما توان مقابله با هر تیمی را داریم. گفتم که این یک بازی متفاوت است و سعی می کنیم بازی خودمان را تحمیل کنیم.»

 

دیدگاه‌ها