کد خبر : 1782518 | 06 مهر 1400 ساعت 18:57 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

به بحث تزریق واکسن ورود نمی کنم؛

جورجینیو: باید شرایط را برای یوونتوس دشوار سازیم

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی به تمجید از یوونتوس و قدرت خط دفاعی این تیم پرداخته است.

جورجینیو: باید شرایط را برای یوونتوس دشوار سازیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی ابتدای هفته با ارائه نمایشی نه چندان خوب با یک گل مغلوب منچسسترسیتی شد و حالا آنها فردا شب در دیدار دشوار دیگری این بار در لیگ قهرمانان، در تورین مهمان یوونتوس خواهند بود. جورجینیو در نشست خبری قبل از این مسابقه حاضر شده و مدعی شد حضور در این همه مسابقه بدون زمان استراحت برای بازیکنان بسیار سخت است.

 

جورجینیو گفت: "من و دیگر بازیکنان در این مدت در بازی های زیادی شرکت کرده ایم. گاهی اوقات هیچ زمانی برای تمرین یا استراحت وجود ندارد و ما باید آماده مسابقه بعدی باشیم. در این شرایط باید به کار خود ادامه داده و سخت کار کنیم. البته این روند آنهم در این مدت زمان بسیار کوتاه واقعا مشکل است.

 

1648525

 

مبارزه با مدافعان ایتالیایی و سبک یوونتوس؟ ما به یوونتوس احترام می گذاریم. آنها از نظر تاکتیکی واقعا قوی بوده و می دانند چگونه به خوبی از محوطه جریمه خود دفاع کند. یوونتوس باشگاه بزرگی است و آنها سالهاست در بیین مدعیان قرار دارند. ما باید سعی کنیم با سرعت و انرژی خود شرایط را برای یوونتوس دشوار سازیم.

 

دلایل شکست مقابل منچسترسیتی؟ شاید کمی منفعل و بی تحرک بودیم و باید این موضوع را بپذیریم. سیتی در پرس بسیار خوب عمل کرده و نمایش درخشانی ارائه داد، بنابراین ما باید از آن دیدار درس بگیریم.  وقتی سسیتی با پرس فراوان شرایط را برای ما دشوار ساخته بود، بهترین انتخاب را نداشتیم و وقتی از این پرس فرار می کردیم هم نمی توانستیم بین خطوط حریف فضای مناسبی پیدا کنیم.

 

تمایل برخی بازیکنان به عدم تزریق واکسن؟ صادقانه بگویم که به نظرم این موضوع این یک امر شخصی است. هر کسی انتخابی دارد و من دباره این مسائل صحبت نمی کنم."

دیدگاه‌ها