کد خبر : 1782523 | 06 مهر 1400 ساعت 19:14 | 21.6K بازدید | 7 دیدگاه

الهلال یک بازی تا پرسپولیس دارد

یکی از دیدارهای الهلال قبل از دیدار مقابل پرسپولیس لغو شد.

به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان پس از اینکه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب پیروزی دو بر صفر مقابل استقلال ایران شد، در دو دیدار لیگ حرفه‌ای عربستان به میدان رفت و برابر الاتفاق به برتری ۳ بر ۲ دست یافت و در دیدار با الشباب نیز به تساوی ۲ بر ۲ رسید، اما آنها یک بازی دیگر تا قبل از جدال با پرسپولیس دارند.

 

 

 

1648529

 

 

طبق برنامه لیگ حرفه‌ای عربستان قرار بود از ساعت ۱۸:۵۵ امروز سه‌شنبه تیم فوتبال الهلال دیدار معوقه‌اش از هفته چهارم این رقابت‌ها را برابر الفیحاء برگزار کند، اما این بازی لغو و به بعد از تقابل با پرسپولیس موکول شد.

 

الهلال با لغو این مسابقه باید روز پنج‌شنبه، هشتم مهرماه در چارچوب هفته هفتم لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف تیم رده هشتمی الحزم برود و این مسابقه، آخرین بازی تیم سعودی پیش از دیدار آسیایی برابر پرسپولیس ایران است.

 

 

1648530

 

 

 

تیم فوتبال الهلال عربستان روز شنبه، بیست و چهارم مهرماه در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که برخلاف نماینده سعودی‌ها، تیم سرخ‌پوش ایران هیچ مسابقه رسمی تا بازی حساس آسیایی نخواهد داشت و این اتفاق شاید به نفع شاگردان یحیی گل‌محمدی نباشد.

دیدگاه‌ها