کد خبر : 1782588 | 07 مهر 1400 ساعت 00:25 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند 1- اسپورتینگ 0؛ نیش اقتصادی!

تیم دورتموند با غلبه بر اسپورتینگ لیسبون، دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را هم با سه امتیاز پشت سر گذاشت.

به گزارش ورزش سه، تیم دورتموند بعد از اینکه موفق شد شب اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با برتری دو بر یک در خانه بشیکتاش ترکیه به پایان برساند، در شب دوم پذیرای اسپورتینگ لیسبون بود؛ تیمی که در اولین بازی خود با نتیجه 5 بر یک مغلوب آژاکس شده بود.

 

میزبان در شرایطی پای به این بازی گذاشت که ستاره شماره یک خود ارلینگ هالند را به علت مصدومیت در اختیار نداشت؛ او که با لباس شخصی در ورزشگاه حضور داشت، پیش از شروع بازی، جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را در میان تشویق هواداران دورتموند دریافت کرد.

 

 

1648700

 

1648698

 

 

دورتموند موفق شد نیمه اول این دیدار را با برتری یک بر صفر به پایان برساند؛ تک گل زنبورها را در اولین بازی خانگی فصل دونیل مالن روی پاس بلینگهام در دقیقه 37 وارد دروازه حریف کرد. این تنها گل بازی در 45 دقیقه اول بود و میزبان توانست با همین تک گل، برنده راهی رختکن شود. این اولین گل مالن برای دورتموند بود.

 

 

1648695

 

 

در نیمه دوم تلاش اسپورتینگ برای جبران گل خورده حاصلی در پی نداشت و دورتموند تا پایان کار توانست از اندوخته خود محافظت کرده و در نهایت با برتری یک بر صفر پیروز بازی شود. این تیم با کسب سه امتیاز بازی امشب، 6 امتیازی شد تا فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آژاکسی که بشیکتاش را دو بر صفر برد، در مکان دوم جدول رده بندی گروه سوم قرار بگیرد.

 

با توجه به شرایط گروه سوم مسابقات، دیدار دورتموند و آژاکس یکی از مهیج ترین بازی های شب سوم مسابقات خواهد بود که می تواند سرنوشت صدرنشین گروه C مسابقات را مشخص کند.

 

1648696

 

1648697

دیدگاه‌ها