کد خبر : 1782642 | 07 مهر 1400 ساعت 11:33 | 9.9K بازدید | 20 دیدگاه

شکایت ساکت از مدیرعامل پیکان رد شد

شکایت مدیرعامل باشگاه سپاهان از همتای خود در پیکان تهران رد شد.

شکایت ساکت از مدیرعامل پیکان رد شد

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک ماه پیش بود که اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان طی یک گفت و گوی رادیویی از هزینه های انجام شده در باشگاه های صنعتی و بالابردن قیمت ها در نقل و انتقالات توسط این تیم ها گلایه کرد. محمدی اعتقاد داشت که این هزینه های زیاد از منابع دولتی به نفع فوتبال نیست.


این مصاحبه اما با واکنش محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان همراه شد. ساکت که اعتقاد داشت همتایش در پیکان عملکرد سپاهان در نقل و انتقالات را مورد انتقاد قرارداده علیه اکبر محمدی طرح شکایت کرد.


ساکت به اتهام نشر اکاذیب از اکبر محمدی شکایت کرد و اعتقاد داشت اظهارات مدیرعامل پیکان در خصوص هزینه های نجومی برخی باشگاه ها در نقل و انتقالات نادرست است!


با این حال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از بررسی شکایت ساکت، این شکایت را رد و محمدی را تبرئه کرد.


در حکم کمیته انضباطی آمده است: »انتشار مطلب کذب نسبت به باشگاه شاکی احراز نشده و حکم برائت صادر می‌گردد.» مدیرعامل سپاهان اما روی حکم کمیته انضباطی اعتراض زده و پرونده به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خواهد رفت.


این در شرایطی است که انتقاد از هزینه های برخی تیم های دولتی و صنعتی محدود به اکبر محمدی نمی شود و بسیاری از مربیان و مسئولان شاغل در فوتبال ایران نسبت به این موضوع گلایه های زیادی کرده بودند.

دیدگاه‌ها