کد خبر : 1782742 | 07 مهر 1400 ساعت 20:53 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز دروازه‌بان آرسنال برای انتقال به اینتر

برند لنو، دروازه بان آلمانی آرسنال، می گوید اگر وضعیتش تغییر نکند آنگاه به جدایی فکر خواهد کرد.

چراغ سبز دروازه‌بان آرسنال برای انتقال به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال در نقل و انتقالات تابستانی اخیر دروازه بان شفیلد یونایتد یعنی آرون رمسدیل را با قراردادی به ارزش 24 میلیون پوند به خدمت گرفت. در ابتدا به نظر می‌رسید که این بازیکن به عنوان ذخیره‌ای مطمئن برای برند لنو جذب شده اما میکل آرتتا در هفته‌های اخیر دروازه‌بان آلمانی خود را نیمکت نشین کرده و از رمسدیل به عنوان بازیکن ثابت استفاده کرده است.

 

در همین راستا برند لنوو طی مصاحبه ای که با بیلد انجام داده در واکنش به نیمکت نشینی های خود در فصل جدید می گوید: "هیچ دلیل واضحی در مورد نیمکت نشینی من وجود نداشت اما مطمئنا هیچ ربطی هم به عملکردم ندارد. این مربی است که تصمیم می‌گیرد و البته این موضوع برای من سخت است."

 

 

1555406

 

 

دروازه بان نیمکت نشین آرسنال همچنین درباره شایعاتی که پیرامون انتقال او به اینتر مطرح می شود نیز گفت: " لندن بسیار خوب است اما میلان هم بد نیست و به خانه من در اشتوتگارت نزدیکتر است. من هنوز به شکل جدی در مورد این مسئله فکر نمی کنم و در آرسنال و لندن کاملا احساس راحتی دارم. فقط اگر وضعیت من تا زمستان تغییر نکند باید به برخی مسائل فکر کنم؛ اینکه چه گزینه هایی دارم و چگونه می توانم ادامه دهم. من روی کارم در تمرینات تمرکز کرده‌ام و در حال حاضر نمی‌توانم به هیچ چیز دیگری متعهد شوم."

دیدگاه‌ها