کد خبر : 1782780 | 08 مهر 1400 ساعت 00:55 | 32.4K بازدید | 27 دیدگاه

من به این تیم ایمان دارم

دی یونگ: کومان برود هم مشکلات بارسا حل نمی‌شود

ستاره هلندی بارسا با اخراج رونالد کومان موافق نیست و معتقد است با تمرین و اتحاد می توانند از بحران عبور کنند.

دی یونگ: کومان برود هم مشکلات بارسا حل نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از پیروزی 3-0 بر لوانته و با روحیه ای مضاعف به مصاف بنفیکا آمده بود ولی در دالوژ لیسبون سه گل دریافت کرد و دومین شکستا متوالی اش در لیگ قهرمانان را تجربه کرد. کار بارسا برای صعود به دور بعدی کمی سخت شده ولی هنوز 4 بازی دیگر باقی مانده است.

 

 

1649058

 

 

فرانکی دی یونگ هافبک هلندی بارسا در پایان بازی گفت:« در مقطع دشواری قرار داریم. بنفیکا خیلی زود به گل رسید و دریافت گل زودهنگام نیز همیشه کار را سخت می کند. نیمه اول بد نبودیم و شانس های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. در نیمه دوم اما شرایط عوض شد و بنفیکا تیم بهتر میدان بود. معتقدم روی گل اول بدشانس بودیم و نباید آنقدر زود عقب می افتادیم.»

 

 

1649056

 

 

دی یونگ ادامه داد:« هنوز 4 بازی دیگر باقیمانده و اگر دو بازی بعدی را ببریم، امیدها زنده خواهد شد. من همچنان ایمان دارم که می توانیم به دور بعد برویم. باید متحد باشیم و مبارزه کنیم. برای خروج از این بحران باید سخت تمرین و تلاش کرد. گفتم که می توانیم از گروه بالا برویم.»

 

اخراج احتمالی کومان:« نمی توانم و نباید در مورد کومان حرف بزنم. این وظیفه من نیست. فکر نمی کنم اخراج مربی راه حل مناسبی باشد. شرایط دشوار است ولی نگاه مان باید رو به جلو باشد.»

 

دیدگاه‌ها