کد خبر : 1782830 | 08 مهر 1400 ساعت 12:43 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید ویژه عبدالله ویسی از دو جوان فولادی(عکس)

سرمربی فولاد خوزستان اعلام کرد که مهاجم گلزن تیم دوم باشگاه فولاد خوزستان بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی می‌تواند برای تیم اول فولاد بازی کند.

تمجید ویژه عبدالله ویسی از دو جوان فولادی(عکس)

به گزارش "ورزش سه" عبدالله ویسی در جریان کنفرانس خبری روز گذشته در خصوص برنامه‌هایش برای میدان دادن به جوان‌های مستعد خوزستانی صحبت کرد و به تمجید از دو بازیکن جوان فولادی پرداخت.

 

سرمربی فولاد خوزستان خبر داد که عقیل عنافچه ستاره فصل گذشته فولادنوین اهواز به دلیل اینکه انتقالش به تیم دوم فولاد به شکل قطعی انجام شده بود، تا زمان باز شدن پنجره نمی‌تواند برای تیم اصلی بازی کند، اما سایر نفراتی که انتقال قرضی بودند از این بابت مشکلی نخواهند داشت.

 

1649127

 

وی در این رابطه گفت: علاوه بر اینکه فعلا نمی‌توانیم بازیکن جدیدی از سایر باشگاه‌ها بگیریم، حق استفاده از عقیل عنافچه مهاجم تیم دوم فولاد را نیز نداریم. عنافچه از نظر فنی مورد تأیید من است و به محض اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باز شود این بازیکن را به لیست فولاد اضافه می‌کنیم.

 

عبدالله ویسی همچنین به سئوالی در خصوص میزان اعتقادش به بازیکنان جوان و بومی خوزستان پاسخ گفت و از محمدامین حزباوی مدافع آینده‌دار و جوان‌ترین بازیکن حال حاضر تیم فولاد تمجید کرد.

 

1649128

 

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سئوال توضیح داد: من به جوان‌ها اعتقاد ویژه‌ای دارم. مثلا محمدامین حزباوی را به تیم اصلی فولاد آوردم که خیلی خوب کار کرد و با مهدی مهدوی‌کیا صحبت کردم که وی را زیر نظر بگیرد و خوشبختانه برای تیم ملی امید انتخاب شد. حزباوی باید میدان ببیند تا تجربه کسب کند و تبدیل به مدافعی مانند موسی کولیبالی شود.

 

عبدالله ویسی که در استقلال خوزستان به فوتبالیست‌های جوان میدان می‌داد، حالا در فولاد هم به دنبال اعطای فرصت به بازیکنان مستعد خوزستانی است.

دیدگاه‌ها