کد خبر : 1782837 | 08 مهر 1400 ساعت 13:06 | 68.4K بازدید | 6 دیدگاه

پای دو ایتالیایی مخوف در میان است؛

لوکاکو پشت میله های زندان تورین (عکس)

ستاره خط حمله تیم چلسی نمایش ضعیفی در بازی شب گذشته تیمش مقابل یوونتوس داشت.

لوکاکو پشت میله های زندان تورین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم چلسی در شب دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راهی تورین شد تا مقابل یوونتوس قرار بگیرد؛ تیمی که آرام آرام خود را با جدایی رونالدو وفق داده و با درخشش کیه زا، خرید جدید خود نیم نگاهی به جام های پیش رو دارد.

 

مسابقه دو تیم با درخشش کیه زا به سود یوونتوس به پایان رسید. نیمه اول بازی دو تیم گلی به همراه نداشت اما ستاره آینده دار فوتبال ایتالیا در اولین دقیقه از نیمه دوم روی یک حرکت زیبا، دروازه چلسی را باز کرد؛ همین گل برای برتری یووه مقابل مدافع عنوان قهرمانی کافی بود.

 

 

1649137


لوکاکو با این آمار ضعیف پای به دیدار با یووه گذاشت؛ او طی 6 تقابل اخیر با بانوی پیر همواره یک بازنده بود و این بار هم نتوانست از سد مدافعان مستحکم ایتالیایی بگذرد.

 


چلسی در شرایطی این بازی را به یوونتوس واگذار کرد که توخل در خط حمله امید زیادی به گلزنی لوکاکو داشت؛ مهاجمی که شناخت خوبی از یوونتوس داشت و البته یوونتوسی ها هم شناخت خوبی از او داشتند! آمار و ارقام حاکی از شبی سخت برای مهاجم بلژیکی چلسی داشت؛ همین اتفاق هم رخ داد و لوکاکو یکی از ضعیف ترین عملکرد های خود را در تورین به نمایش گذاشت.

 

1649142

 


روملو لوکاکو، ۲ فصل درخشان در سری آ ایتالیا داشت و یکی از ارکان اصلی تیم اینتر بود که توانست به سال‌ها حکومت یوونتوس پایان داده و عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد. او با رقم قابل توجه 115 میلیون یورو به اضافه 12 میلیون یورو پاداش تا سال 2026 به چلسی پیوست تا گران ترین فروش تاریخ سری آ شود؛ یک ماه پس از این انتقال بزرگ، لوکاکو به ایتالیا برگشت تا مقابل یک حریف آشنا قرار بگیرد؛ حریفی که می شد آن را دشمن هم نامید!


با وجود عملکردی درخشان در اینتر و زدن 47 گل اما یک حریف در ایتالیا بود که لوکاکو طی دو فصل در برابرش همواره به مشکل بر می خورد. او در 5 تقابل با بانوی پیر تنها یک برد و یک گل از روی نقطه پنالتی را تجربه کرد؛ به این موارد اگر شکست یک بر صفر با منچستر یونایتد در مرحله گروهی سال 2018 را هم اضافه کنیم تعداد ناکامی های لوکاکو مقابل یووه تا پیش از تقابل دیشب به عدد 6 می رسد. یوونتوس طی این چند سال اخیر با هدایت ماسیمیلیانو آلگری ، مائوریزیو ساری و آندره آ پیرلو همواره راهی برای مقابله با قدرت گلزنی لوکاکو پیدا کرد تا این بازیکن از بانوی پیر به عنوان گربه سیاه خود یاد کند.

 

1649140

 


با وجود تغییرات متعدد سرمربی اما زوج خط دفاعی یووه در این مدت ثابت بود؛ جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی که در تابستان سال جاری ثابت کردند هنوز هم می توانند مقابل بهترین مهاجمان فوتبال اروپا ایستادگی کنند، طی این چند سال اخیر سد محکمی در برابر لوکاکو بودند؛ آنها در بازی شب گذشته هم موفق عمل کردند و از همان ابتدای کار، لوکاکو را در زندانی اسیر کردند که کلیدش دست خودشان بود. این اتفاق در حالی رخ داد که هواداران چلسی امید زیادی به گلزنی مهاجم بلژیکی تیم شان داشتند اما لوکاکو مثل 6 بازی قبل کاری از پیش نبرد تا تعداد ناکامی هایش در برابر زوج مخوف خط دفاعی تیم ملی ایتالیا به عدد 7 برسد.

 


عملکرد ضعیف لوکاکو مقابل یوونتوس واکنش های توئیتری جالبی هم داشت:

 

1649138

 

1649141

 

1649139

دیدگاه‌ها