کد خبر : 1782962 | 09 مهر 1400 ساعت 10:50 | 21.6K بازدید | 2 دیدگاه

مدیر لاتزیو:

رم و مورینیو باید پذیرش شکست را یاد بگیرند

ایلی تاره، مدیر لاتزیو، معتقد است که باشگاه رم و ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم، باید نحوه پذیرش شکست را یاد بگیرند.

رم و مورینیو باید پذیرش شکست را یاد بگیرند

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو موفق شد روز یکشنبه در دربی شهر رم با نتیجه 2-3 برابر شاگردان ژوزه مورینیو به پیروزی برسد. اما به نظر می‌رسد که این مربی پرتغالی هنوز نتوانسته با شکست در این بازی کناربیاید و پس از پیروزی برابر زوریا در لیگ کنفرانس اروپا بار دیگر به آن اشاره کرد.

مورینیو پس از پیروزی 0-3 در بازی شب گذشته برابر حریف اوکراینی مدعی شد که آنها بر دربی تسلط کامل داشتند و لاتزیو را تیمی کوچک خواند.

 

1649320

 

ایلی تاره در این باره به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« من کاری که رم پس از بازی انجام داد را نپسندیدم. این که آنها چهار روز پس از پایان بازی هنوز در حال صحبت درباره اشتباهات داوری هستند باعث شگفتی است. این در حالی است که اگر هم اشتباهی صورت گرفته بود، به ضرر لاتزیو بود. شما باید پذیرش شکست را یاد بگیرید و بهترین عملکرد خودتان را به نمایش بگذارید، این همان کاری است که رم در جریان پیروزی در اروپا انجام داد.»

مدیر لاتزیو در ادامه اضافه کرد:« تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمامی حوادث رخ داده در دربی را بررسی کنید تا ببینید که هیچ اشتباه داوری علیه رم اتفاق نیفتاده است. اگر هم خطای داوری رخ داد علیه لاتزیو بود. یک پنالتی به سود ما اعلام نشد، نیازی به درخواست برای اخراج لوکاس لیوا وجود نداشت و پنالتی روی نیکولو زانیولو نیز تنها از سوی ایراتی در اتاقک کمک داور ویدیویی دیده شد.»

دیدگاه‌ها