کد خبر : 1783030 | 09 مهر 1400 ساعت 17:50 | 47K بازدید | 2 دیدگاه

پیاده‌روی ادینسون کاوانی روی اعصاب حریف (عکس)

ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای منچستر یونایتد، در دیدار برابر ویارئال هنگام گرم کردن برای ورود به زمین اقدام عجیبی انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا را با شکست غیرمنتظره برابر یانگ بویز پشت سر گذاشته بود، دو شب پیش در هفته دوم مسابقات میزبان ویارئال بود و نهایتاً موفق شد با گل لحظات پایانی فوق ستاره پرتغالی خود یعنی کریستیانو رونالدو به پیروزی 2-1 دست پیدا کند.

 

منچستریونایتد در دیدار برابر ویارئال ابتدا با یک گل از حریف عقب افتاد اما خیلی زود به گل تساوی دست یافت. با این حال آنها در این مسابقه تنها به پیروزی احتیاج داشتند و به همین خاطر اوله گنار سولسشر تصمیم گرفت که قوای هجومی خود را افزایش دهد و در دقیقه 75 بازی ادینسون کاوانی را به جای پل پوگبا به زمین مسابقه فرستاد.

 

اما حالا اتلتیک از اقدام عجیب و در عین حال جالب ادینسون کاوانی پیش از ورود به زمین مسابقه رونمایی کرده است. بر اساس این گزارش ستاره اروگوئه ای تصمیم گرفته در نزدیکی بازیکنان ذخیره ویارئال مشغول گرم کردن برای حضور در زمین شود؛ موضوعی که عصبانیت سرمربی ویارئال یعنی اونای امری و دیگر مسئولان این تیم را در پی داشته چراکه آنها می خواستند بازیکنان ذخیره شان به شکل منظمی گرم کنند.

 

 

1649519

دیدگاه‌ها