کد خبر : 1783068 | 09 مهر 1400 ساعت 21:41 | 16.5K بازدید | 10 دیدگاه

دشان: بنزما شایسته کسب توپ طلا است

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که کریم بنزما شایستگی دریافت توپ طلا را دارد.

دشان: بنزما شایسته کسب توپ طلا است

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم رئال مادرید در دو فصل گذشته عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته و بسیاری او را مدعی اصلی کسب توپ طلا در سال جاری می‌دانند.

هشت روز دیگر مجله فرانس فوتبال مدعیان دریافت این جایزه ارزشمند را اعلام خواهد کرد و برندگان نهایی در تاریخ 29 نوامبر (هشتم آذرماه) اعلام می‌شوند. سرمربی تیم ملی فرانسه اعتقاد دارد که این جایزه باید به کریم بنزما اهدا شود.

تله‌فوت مصاحبه‌ای با دشان برگزار کرده که این سرمربی در آن باید به برخی از سوالات مطرح شده از سوی آنها با «بله یا نه» جواب دهد و او در پاسخ به پرسشی در این باره که آیا احتمال دارد کریم بنزما برنده توپ طلا شود گفت:« قطعا بله.»

 

1617296

 

یکی دیگر از سوالات از سرمربی فرانسه درباره بازیکنی بود که نقش مهمی در قهرمانی این تیم در جام جهانی 2018 روسیه داشت. دشان در پاسخ به این سوال که آیا کیلیان امباپه می‌تواند در آینده نزدیک برنده جایزه توپ طلا شود گفت:« بله، امباپه قطعا روزی برنده توپ طلا خواهد شد.»

مراسم اهدای جایزه توپ طلا در سال 2020 به دلیل شرایط به وجود آمده پس از شیوع ویروس کرونا و نیمه‌کاره ماندن برخی از لیگ‌ها مانند لیگ فرانسه برگزار نشد. آخرین برنده این جایزه لیونل مسی در سال 2019 بود که امسال نیز جز یکی از مدعیان کسب این جایزه خواهد بود. بسیاری باور داشتند که جایزه توپ طلا در سال گذشته باید به روبرت لواندوفسکی پس از درخشش خیره‌کننده‌اش در بایرن مونیخ اهدا می‌شد.

دیدگاه‌ها