کد خبر : 1783078 | 10 مهر 1400 ساعت 00:52 | 29.1K بازدید | 1 دیدگاه

تساوی پونفرادینا با عابدزاده؛ صدرنشینی شکننده

در دیداری از هفته هشتم رقابت های لالیگا 2، تیم پونفرادینا در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر 2 مقابل رئال وایادولید متوقف شد.

تساوی پونفرادینا با عابدزاده؛ صدرنشینی شکننده

به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم رقابت های لالیگا 2 اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا در دیداری خانگی به مصاف رئال وایادولید رفت و با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد. تیم میزبان ابتدا و در دقیقه 62 توسط یوری به گل نخست بازی دست یافت اما در دقایق 68 و 72 دوبار دروازه پونفرادینا باز شد تا  این تیم در آستانه شکست قرار بگیرد.

 

اما در دقایق پایانی و پس از خطای دیگو کی روش به روی یوری، این بازیکن با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا تیم وایادولید 10 نفره شود. در نهایت یوری پشت این ضربه قرار گرفت و موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم خودش و پونفرادینا را به ثمر برساند تا تیم میزبان دست خالی زمین بازی را ترک نکند.

 

امیر عابدزاده سنگربان ملی پوش پونفرادینا در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد. عابدزاده در این مسابقه یک سیو داشت و یک بار مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. این دروازه بان ملی پوش در نهایت از سایت سوفا اسکور نمره 6.1 را کسب کرد.

 

پونفرادینا با این تساوی به امتیاز 16 رسید و به دلیل تفاضل گل بهتر و البته یک بازی بیشتر نسبت به خیخون به صدر جدول صعود کرد. البته در صورتی که تیم های خیخون و آلمریا نتایج لازم را کسب کنند، صدر جدول را از پونفرادینا می گیرند.

 

1649606

 

1649608

دیدگاه‌ها