کد خبر : 1783104 | 10 مهر 1400 ساعت 10:02 | 13.7K بازدید | 2 دیدگاه

خطای دی‌بروین، مدرک کاهش محرومیت ون بیساکا!

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد درخواست تجدیدنظری برای محرومیت دو جلسه‌ای آرون ون بیساکا به دلیل اخراج برابر یانگ بویز ارائه دهد.

خطای دی‌بروین، مدرک کاهش محرومیت ون بیساکا!

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع یونایتد به دلیل تکل خشن روی پای بازیکن یانگ بویز در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شده و دو جلسه نیز از همراهی تیمش در این مسابقات محروم شد تا در بازی برابر ویارئال غایب باشد.

مدیران یونایتد قصد دارند از تکلی که کوین دی بروین روی پای ادریسا گی در جریان پیروزی 0-2 پاری سن ژرمن برابر منچسترسیتی زد استفاده کنند تا یک جلسه محرومیت ون بیساکا را کاهش دهند.

مدیران یونایتد باور دارند که خطای دی بروین دقیقا مشابه خطای ون بیساکا بوده و اگر کارت قرمزی به این بازیکن تعلق نگرفته پس محرومیت دو جلسه‌ای ون بیساکا نیز دلیلی ندارد.

 

1649645

 

اوله گونار سولسشر با اعتراض به استاندارد دوگانه یوفا در این باره گفت:« من بسیار شگفت‌زده و ناامید شدم. البته که ما درخواست تجدیدنظر خواهیم داد. این تقریبا سه بازی محرومیت است چون او در دقیقه 30 از زمین اخراج شد. بنابراین دو سوم بازی هنوز مانده بود. اگر به تکلی که از سوی بازیکن سیتی زده شد نگاه کنید می‌بینید که شاید خطرناک‌تر هم بود و فقط یک کارت زرد داده شد.»

دیدار بعدی منچستریونایتد در لیگ قهرمانان در برابر آتالانتا برگزار می‌شود. این تیم در حال حاضر با کسب سه امتیاز از دو بازی در رده سوم جدول رده‌بندی گروه خود قرار گرفته است. آتالانتا در این گروه صدرنشین است و یانگ بویز نیز سه امتیاز دارد اما به دلیل پیروزی در بازی رو در رو برابر یونایتد بالاتر از این تیم در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد.

شاگردان سولسشر در مسابقات این هفته لیگ برتر نیز باید به مصاف اورتون بروند که هم امتیاز با آنها در رده پنجم جدول لیگ قرار گرفته است و با توجه به فشردگی جدول و نزدیکی تیم‌ها، هر نتیجه‌ای جز پیروزی می‌تواند کار را برای این تیم سخت کند.

دیدگاه‌ها