کد خبر : 1783134 | 10 مهر 1400 ساعت 11:42 | 12K بازدید | 3 دیدگاه

فخرالدینی: با شریفات سمت راست را بیمه می‌کنیم

بازیکن با تجربه و تازه وارد آلومینیوم می گوید با هم تیمی سابقش در استقلال سمت راست این تیم را بیمه خواهند کرد.

فخرالدینی: با شریفات سمت راست را بیمه می‌کنیم

 به گزارش ورزش سه، میلاد فخرالدینی که سال گذشته در تراکتور توپ می زددر پایان فصل تصمیم به جدایی گرفت و راهی آلومینیوم اراک شد وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: شرایط طوری پیش رفت که بر خلاف میل باطنی ام از تراکتور جدا شدم. واقعا خاطرات خیلی خوبی از تبریز دارم و بهترین دوستانم در آن شهر هستند و هواداران خیلی به من لطف داشتند ولی متاسفانه شرایط خوب نبود. من هم بازیکنی نبودم که در حین فصل تیم را به حاشیه ببرم و تصمیم گرفتم جدا شوم که اتفاق بدی نیفتد ولی از مردم آذربایجان خیلی تشکر می کنم که همیشه به من لطف داشتند. 


او در خصوص دلیل انتخاب آلومینیوم ادامه داد: این تیم را برای کادر مدیریتی و فنی خیلی قوی انتخاب کردم . با آقای خطیبی کار کرده بودم و خواسته های ایشان را می دانستم. انشاالله بتوانم برای آلومینیوم مثمر ثمر باشم و نتایج خوبی بگیریم. 


وی در همین باره اضافه کرد : آلومینیوم سال گذشته در اولین سال حضورش در لیگ برتر نتایج خوبی گرفت و باید تداوم داشته باشد. تیم یکدل و یکدستی داریم و تمام سعیمان این است بهترین عملکرد را داشته باشیم چون لایقش نیز هستیم.


این بازیکن که دوباره با اسماعیل شریفات بعد از سال های حضورشان در استقلال همبازی شده و انگیزه زیادی در تمرینات دارند عنوان کرد : با شریفات رفاقت دیرینه داریم و مطمئنا می توانیم جناح راست  را با هم بیمه و تیم ها را اذیت کنیم.


فخرالدینی یادآور شد:  از هواداران آلومینیوم به خاطر لطفی که به من داشتند تشکر می کنم. انشاالله بتوانم برایشان مثمر ثمر باشم و با کسب نتایج خوب خوشحالشان کنیم.

دیدگاه‌ها