کد خبر : 1783269 | 10 مهر 1400 ساعت 19:46 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

سخت و راحت قرعه شاگردان خطیبی؛

همه مدعیان لیگ باید به اراک بروند!

شاگردان رسول خطیبی در دور رفت فصل جدید لیگ برتر تقریبا از تمام مدعیان قهرمانی میزبانی می‌کنند.

همه مدعیان لیگ باید به اراک بروند!

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در حالی فصل جدید لیگ برتر را شروع می‌کند که باید در نخستین بازی به مشهد برود و مهمان پدیده باشد؛ مسابقه‌ای که سال گذشته در ورزشگاه امام رضا(ع) با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت و پدیده در لحظات پایانی روی اشتباه عجیب مدافع اراکی‌ها به تساوی رضایت داد.

 

اما پس از نخستین بازی فصل، شاگردان رسول خطیبی باید مسابقات خانگی و حساس خود را آغاز کنند؛ آلومینیوم در هفته دوم نخستین میزبانی را از فولاد خوزستان خواهد داشت؛ تقابلی که در سال گذشته با دو تساوی در دور رفت و برگشت همراه بود.

 

سومین مسابقه آلومینیوم نیز برای دومین هفته پیاپی در اراک مقابل پرسپولیس خواهد بود؛ تقابلی که سال گذشته جذابیت زیادی داشت و شاگردان رسول خطیبی موفق شدند تنها باخت سرخ‌پوشان پایتخت را در فصل قبل رقم بزنند و انگیزه زیادی دارند تا در لیگ بیست و یکم نیز یک نتیجه شگفت‌انگیز برابر پرسپولیس بگیرند.

 

آلومینیوم در هفته چهارم به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت و پس از آن هم بازی‌هایی با تیم‌های میانه و پایین جدولی فصل قبل خواهد داشت، اما دیدارهایی که شاگردان خطیبی در نیم‌فصل اول در اراک برگزار می‌کنند، تقریبا با همه مدعیان و جدال‌های حساس خواهد بود.

 

علاوه بر فولاد و پرسپولیس که در هفته‌های دوم و سوم باید به اراک سفر کنند، تیم‌های گل‌گهر سیرجان، استقلال تهران و سپاهان نیز در دور رفت مهمان آلومینیوم هستند و شاگردان خطیبی امید زیادی دارند در این رقابت‌ها نتیجه خوبی کسب کنند و مثل سال گذشته فراتر از انتظار ظاهر شوند.

 

آلومینیوم در ۷ مسابقه نیم‌فصل اول مهمان پدیده مشهد، مس رفسنجان، هوادار تهران، تراکتور، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان و پیکان خواهد بود که در مقایسه با دیدارهای خانگی، مدعیان کمتری دارد.

 

برنامه کامل مسابقات آلومینیوم اراک در نیم‌فصل اول به شرح زیر است:

 

هفته اول: پدیده مشهد - آلومینیوم اراک

هفته دوم: آلومینیوم - فولاد خوزستان

هفته سوم: آلومینیوم - پرسپولیس

هفته چهارم: مس رفسنجان - آلومینیوم

هفته پنجم: آلومینیوم - نفت مسجدسلیمان

هفته ششم: هوادار تهران - آلومینیوم

هفته هفتم: آلومینیوم – ذوب‌آهن اصفهان

هفته هشتم: تراکتور - آلومینیوم

هفته نُهم: آلومینیوم - فجر شهید سپاسی شیراز

هفته دهم: نساجی مازندران - آلومینیوم

هفته یازدهم: آلومینیوم – گل‌گهر سیرجان

هفته دوازدهم: صنعت نفت - آلومینیوم

هفته سیزدهم: آلومینیوم - استقلال

هفته چهاردهم: پیکان - آلومینیوم

هفته پانزدهم: آلومینیوم - سپاهان

دیدگاه‌ها