کد خبر : 1783286 | 10 مهر 1400 ساعت 20:36 | 34.6K بازدید | 2 دیدگاه

در اولین روز اردوی تهران؛

معارفه هادی عقیلی در شهر خودرو (عکس)

مربی جدید تیم فوتبال شهر خودرو خراسان امروز در جمع بازیکنان و اعضای کادرفنی معارفه شد.

به گزارش "ورزش سه" ظهر امروز شاگردان محمدرضا مهاجری در تیم فوتبال شهر خودرو خراسان، مشهد را برای انجام اردوی یک هفته‌ای به مقصد تهران کردند و ساعتی پیش اولین جلسه تمرینی عنابی‌پوشان مشهدی در زمین راه‌آهن (اکباتان) برگزار شد و بازیکنان شهر خودرو دستورات کادرفنی را مرور کردند.

 

مهم‌ترین اتفاق در نخستین روز تمرین شهر خودرویی‌ها در اردوی تهران که مصادف با قرعه‌کشی لیگ برتر هم بود، معارفه هادی عقیلی دستیار اول محمدرضا مهاجری بود؛ عقیلی که در خارج از ایران سکونت داشت، پس از نهایی‌شدن قراردادش با شهر خودرو، دو روز قبل به ایران آمد و امروز در تمرین شهر خودرو معارفه شد.

 

عقیلی پس از خداحافظی از دوران بازیگری، کلاس‌های مربیگری را در داخل و خارج از ایران سپری کرده و حالا امیدوار است در اولین تجربه مربیگری در کسوت دستیار مهاجری در شهر خودرو بتواند روزهای خوبی را در مشهد سپری کند.

 

با اضافه شدن کاپیتان سابق سپاهان و تیم ملی ایران، حالا محمدرضا مهاجری هادی عقیلی و سیروس سنگچولی را به عنوان دستیاران خود در کنارش دارد و عماد مهاجری در نقش مربی بدنساز و مصطفی سلامی به عنوان مربی دروازه‌بانان اعضای کادرفنی شهر خودرو را تکمیل می‌کنند تا از امروز با کادری کامل، شهر خودرویی‌ها در اردوی تهران مهیای لیگ بیست و یکم شوند.

 

1649947

دیدگاه‌ها