کد خبر : 1783367 | 11 مهر 1400 ساعت 10:47 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

مرتضی مهرزاد و جواد کریمی در برنامه تشرف (عکس)

مرتضی مهرزاد و جواد کریمی دو بازیکن تاثیر گذار تیم ملی والیبال نشسته ایران در برنامه چهارشنبه امام رضایی (تشرف) حاضر شدند.

مرتضی مهرزاد و جواد کریمی در برنامه تشرف (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، جواد کریمی در پاسخ به این سوال مجری که تو خودت بهترین پاسوری؛ آیا پاس خوب از امام رضا (ع) دریافت کردی؟ گفت:« الان نمی دانم دقیقا چی باید بگم، اما به نوعی من فرزند آقا هستم و به همین خاطر اسمم جواد است. پدر و مادرم من را نذر امام رضا (ع) کرده اند. به همین خاطر هر ساله در چنین ایامی به پابوس آقا امام رضا می آیم.» 

 

مرتضی مهرزاد هم گفت:« امام رضا (ع) هر چه تو زندگی به ما پاس داده پاس خوب بوده. من سال 91 برای اولین بار به زیارت بارگاه امام رضا (ع) آمدم. به یاد دارم به من می گفتند تو چون برای اولین بار به مشهد آمدی هر چه دعا کنی بر آورده می شود. خیلی بیشتر از آن چیزی که دعا کردم امام رضا به من داد. همیشه حضورش را در زندگی احساس کردم و لیاقت همه چیزهایی که به من داه را ندارم. »

 

1650157

 

1650161

 

1650162

 

1650159

 

سپس مجری برنامه از جواد کریمی و مرتضی مهرزاد در لوکیشن پشت بام بارگاه امام رضا (ع) خواست از اینجا اسمی از هر کسی که دوست دارند ببرند که جواد کریمی گفت: « نمی خواهم اسم کسی را بگویم که دیگران ناراحت شوند. برای همه دعا می کنم.» مرتضی مهرزاد هم برای شادی روح مادرش دعا کرد. 

 

در پایان برنامه تشرف پرچم بارگاه امام رضا به این دو میهمان هدیه شد. جواد کریمی در اجرای خواسته اش گفت:« دوست دارم خادم امام رضا (ع) شوم.» مرتضی مهرزاد هم بعد از اینکه پرچم بارگاه امام رضا را در دست گرفت، گفت:« امیدوارم امام رضا (ع) باز هم من را بطلبد و در آینده باز هم در این مکان حاضر شوم.»

 

1650158

 

1650156

دیدگاه‌ها