کد خبر : 1783373 | 11 مهر 1400 ساعت 11:24 | 49K بازدید | 30 دیدگاه

بازگشت مظاهری به تمرینات استقلال (عکس)

رشید مظاهری سنگربان استقلال پس از اینکه شب گذشته پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، به تمرینات این تیم بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، پست اینستاگرامی که رشید مظاهری سنگربان استقلال شب گذشته در صفحه شخصی اش منتشر کرد، گواهی بود بر حل مشکلات این دروازه بان و بازگشتش به تمرینات استقلال که صبح امروز این اتفاق عملی شد که رقابت جذاب میان گلرهای تیم مجیدی، یک بار دیگر شکل بگیرد.

 

مظاهری که به دلیل اختلافاتش با احمد مددی مدیرعامل وقت استقلال قراردادش را با آبی پوشان فسخ کرده بود و برای دیدار با الهلال راهی امارات نشده بود، با تغییر و تحولاتی که در کادر مدیریتی استقلال رخ داد و مصطفی آجورلو جایگزین مددی شد، این دروازه بان نیز دیگر مانعی برای بازگشت به تیمش نداشت.

 

1650169

 

ظاهرا طی روزهای گذشته تلاش هایی برای دلجویی از فرهاد مجیدی به عمل آمده بود و سرانجام سرمربی استقلال به بازگشت این بازیکن رضایت داد تا مظاهری بتواند در فصل بعد نیز پیراهن آبی پوشان را بر تن کند و در لیگ بیست و یکم برای این تیم به میدان برود.

 

سنگربان باتجربه استقلال شب گذشته با ابراز گلایه از مدیران وقت استقلال، مدعی شد در شکل گرفتن این اتفاقات هیچ نقشی نداشته و حالا پس از اینکه مشکلات میان او و باشگاه حل شده، به تمرینات تیمش برگشته است تا رقابت سه جانبه و جالب توجهی میان مظاهری، حسینی و رضایی برای قرار گرفتن درون دروازه استقلال شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها