کد خبر : 1783391 | 11 مهر 1400 ساعت 12:34 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

ناراحتی چهارمین سرمربی MIS از امکانات باشگاه

امشب، جلسه سرنوشت ساز کمالوند با مسئولان نفت

فراز کمالوند امشب در جلسه با مسئولان نفت مسجدسلیمان برای تعیین تکلیف شرکت می کند.

امشب، جلسه سرنوشت ساز کمالوند با مسئولان نفت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نفت مسجدسلیمان در فاصله حدودا دو هفته ای تا شروع لیگ برتر با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم می کند. نفتی ها در طول یکماه گذشته 4 سرمربی را به عنوان مسئول فنی تیم معرفی کردند. آنها بعد از آنکه نتوانستند با محمود فکری، سیروس پورموسوی و مهدی رحمتی همکاری شان را ادامه بدهند به سراغ فراز کمالوند رفتند اما این مربی هم تاکنون از شرایط رضایت ندارد و احتمال جدایی اش وجود دارد.


از اردوی نفت مسجدسلیمان خبر می رسد که کمالوند نسبت به برآورده نشدن خواسته هایش برخلاف وعده ای که از مدیران باشگاه دریافت کرده بود، ناراحت است. ظاهرا نداشتن لباس متحدالشکل ورزشی و حضور بازیکنان با لباس تمرینی در هتل محل اقامت باعث ناراحتی کمالوند شده است. از طرف دیگر در تیم نفت مسجدسلیمان پزشک و فیزیوتراپ حضور ندارد و همین مساله موجبات دلخوری سرمربی را فراهم آورده است.


در این شرایط روز گذشته مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مصاحبه ای نسبت به انتخاب چند بازیکن مسن توسط کمالوند برای جذب آنها گلایه کرده بود. عجیب اینکه مدیرعامل باشگاه در شرایطی این حرف را زده که قبل از حضور کمالوند آنها اقدام به جذب چند بازیکن سن و سال دار کرده بودند اما حالا از پیشنهاد به خدمت گرفتن برخی بازیکنان توسط کمالوند مثل جاسم کرار  گلایه دارند.

 

1463641


این در حالی است که مدیران نفت به کمالوند وعده داده بودند در فاصله اندک تا شروع لیگ بازیکنانی که او می خواهند را به خدمت بگیرند اما حالا چنین نظری ندارند و همین مسائل باعث بروز اختلاف شده است. از طرفی مدیران باشگاه به کمالوند قول جذب 3 بازیکن خارجی را داده بودند که این مساله هم تاکنون محقق نشده است.


حالا قرار است امروز جلسه ای میان کمالوند و مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان برگزار شود تا دو طرف درباره مشکلات و اختلافات به بحث و تبادل نظر بپردازند. چیزی که مشخص است نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر نیاز به امکانات اولیه تمرینی و مسابقات دارد.


حال باید منتظر ماند و دید در جلسه امشب کمالوند و مدیران باشگاه چه تصمیماتی گرفته می شود و در نهایت این تیم با چه شرایطی مهیای حضور در لیگ بیست و یکم می شود.

دیدگاه‌ها