کد خبر : 1783413 | 11 مهر 1400 ساعت 13:50 | 22.9K بازدید | 5 دیدگاه

ژائو کانسلو:

PSG تمام شد، باید به فکر لیورپول باشیم

ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی مدعی شد بازیکنان این تیم تمرکز خود را روی دیدار با لیورپول قرار داده اند.

PSG تمام شد، باید به فکر لیورپول باشیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی هفته بسیار سختی را پشت سر گذاشته، زیرا آنها ابتدا به مصاف چلسی و پاری سن ژرمن رفتند و حالا امروز نوبت سفر به استادیوم آنفیلد و جدال با لیورپول فرا رسیده است. ژائو کانسلو، مدافع کناری سیتیزن ها سبک بازی چلسی و لیورپول را متفاوت توصیف کرده و البته تاکید کرد بازیکنان سیتی با فراموش کردن شکست برابر پاری سن ژرمن، باید به فکر دیدار حساس این هفته باشند.

 

ژائو کانسلو گفت: ما احتمالا با سه تیم برتر کل جهان فوتبال در یک بازی داشته ایم. شکست لیگ قهرمانان در پاریس دیگر بخشی از گذشته است و ما روی دیدار این هفته مقابل لیورپول متمرکز شده ایم. شما برای تبدیل شدن به یک بازیکن درجه یک به دنبال قرار گرفتن در چنین شرایطی هستید و بنابراین ما باید برای این چالش آماده باشیم.

 

1650231

 

شخصا خودم رویای بازی در دیدارهای بزرگی مانند مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ برتر را در سر داشتم. چلسی تیمی عملگرا تر از لیورپول است، آنها با بازیکنان متعددی پشت توپ دفاع کرده و خیلی به دنبال پرس شدید نیستند، اما لیورپول به دنبال ریسک بیشتری است و البته ما نیز تیم بزرگی هستیم. ما نبرد دو تن از بهترین مربیان جهان را خواهیم دید و این بستگی به درک شما از فوتبال دارد.

 

البته من شخصا پپ گواردیولا را نه تنها به این دلیل که او سرمربی من است، بلکه برای سبک فوتبال تیم هایش بیشتر دوست دارم. من فکر می کنم هر اتفاقی هم که رخ بدهد تیم ما همیشه شخصیت خود را نشان می دهد."

دیدگاه‌ها