کد خبر : 1783671 | 12 مهر 1400 ساعت 16:08 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمله دوباره حیدری به مدیران شهر خودرو؛

جنجالی‌ترین دبیر فوتبال ایران کیست؟

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی همچنان اختلاف عمیقی با مدیران باشگاه شهر خودرو دارد و روز گذشته به تندی علیه آن‌ها صحبت داشته است.

جنجالی‌ترین دبیر فوتبال ایران کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدال لفظی تند مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهر خودرو و محسن حیدری دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی در برنامه فوتبال برتر، معمایی خواستار مدارک و اسناد تیمش که در هیات فوتبال نگهداری می‌شود، شد و هم‌چنین اعلام کرد که هیات‌فوتبال علیه تیمش به شدت کارشکنی می‌کند و هم‌چنین رئیس هیات در مقابل او صحبت نمی‌کند و نماینده‌اش را می‌فرستد! صحبت‌هایی که با واکنش حیدری همراه شد و او شهر خودرویی‌ها را متهم به بهانه‌جویی کرد.

 

حالا با گذشت دو هفته از آن برنامه جنجالی، همچنان اختلافات در عمیق‌ترین سطح است و به رغم آن‌که فاصله کوتاهی تا شروع فصل جدید لیگ برتر مانده، اما هیات فوتبال خراسان رضوی همچنان در جبهه مقابل شهر خودرو ایستاده و رئیس هیات فوتبال هم مدت‌هاست سکوت اختیار کرده تا دبیرش نسبت به عملکرد عنابی‌پوشان مشهدی موضع‌گیری کند.

حیدری در تازه‌ترین مصاحبه خود روز گذشته به ایسنا با استفاده از لفظ تیم «پدیده» گفته است: مدیران پدیده به بازیکنان فصل گذشته خود گفته‌اند که چون از میزان قرارداد شما اطلاع نداریم، نمی‌توانیم قراردادها را تسویه کنیم؛ این در حالی است که مدیران باشگاه کپی تمام قرارداد بازیکنان را در اختیار دارند. به نظر می‌رسد دوستان توان اداره تیم را ندارند و به دنبال بهانه‌تراشی هستند. یک قرارداد از این تیم برای فصل جاری در هیات فوتبال استان ثبت نشده است و حتی قرارداد سرمربی ثبت نشده است.

 

جالب آن‌که در طرف مقابل، نه مسعود معمایی مدیرعامل و نه خداداد عزیزی که در کسوت مشاور مدیرعامل مشغول به فعالیت است، پاسخی به اظهارات حیدری نداده‌اند تا صحبت‌های دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی که در ماه‌های گذشته جنجالی‌ترین دبیر هیات فوتبال‌های کشور بوده، بدون پاسخ از سوی مدیران باشگاه شهر خودرو بماند.

یکی از موارد جالب‌توجه مورد اختلاف طرفین، نام تیم است؛ آن‌هم در شرایطی که فصل گذشته شهر خودرو پیش از آن‌که مشکلات مدیریتی‌اش، مورد قبول مدیران استانی بود و هم‌چنین این تیم با این نام در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد و مورد تایید AFC مدارکش قرار گرفت اما حالا مدیران فوتبال خراسان معتقدند که این تیم از ابتدا نامش پدیده بوده و هیچ اقدامی در زمینه تغییر نام آن انجام نشده است که اتفاق ویژه و جالب‌توجهی است!

 

البته که محمدرضا مهاجری سرمربی شهر خودرو امروز در مصاحبه‌اش با "ورزش سه" به نوعی درخواست آتش‌بس داشت، چرا که اختلافات هیات فوتبال و باشگاه شهر خودرو می‌تواند به ضرر فوتبال خراسان خاتمه پیدا کند؛ در این بین سکوت احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی در ماه‌های گذشته و پس از چند موضع‌گیری کوتاه، در نوع خود مورد توجه است.

دیدگاه‌ها