کد خبر : 1783810 | 13 مهر 1400 ساعت 12:22 | 46.2K بازدید | 3 دیدگاه

طعنه سنگین ستاره مغضوب کومان به سرمربی هلندی

میرالم پیانیچ، ستاره سابق بارسا که به صورت قرضی در بشیکتاش بازی می کند، به رونالد کومان طعنه زد.

طعنه سنگین ستاره مغضوب کومان به سرمربی هلندی

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رفت میرالم پیانیچ بعد از انتقال به بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به یکی از ارکان خط هافبک این تیم تبدیل شود اما در فصل 21-2020 رونالد کومان هیچ علاقه ای به استفاده از این بازیکن نشان داد و ستاره بوسنیایی در اکثریت قریب به اتفاق بازی های فصل پیش بلوگرانا نیمکت‌نشین بود.

 

 

1640345

 

 

نیمکت نشینی های پیانیچ نهایتاً باعث شد او در تابستان به شکل قرضی بارسلونا را ترک کرده و راهی بشیکتاش ترکیه شود. اما تیم کاتالانی این روزها شرایط دشواری را تجربه می‌کند و همین موضوع باعث شده که پیانیچ به رونالد کومان طعنه بزند. پیانیچ گفت: " بارسلونا روزهای سختی را پشت سر می گذارد. نتایج آنطور که هواداران می خواهند پیش نمی رود و این باعث فشار بر بازیکنان می شود. شاید یک رهبر خوب لازم باشد تا تیم روی پای خود بازگردد. بارسلونا به گذشته باز خواهد گشت، اما مدتی طول می کشد. بارسا همیشه یکی از چهار یا پنج باشگاه بزرگ جهان بوده است و آنها به روزهای گذشته باز خواهند گشت."

 

پیانیچ در ادامه گفت: "من نمی توانم به شرایطی که سال گذشته با آن روبرو شدم عادت کنم. می دانستم که این اوضاع را نمی خواهم. من یک بازیکن هستم. عاشق بازی فوتبال هستم، این چیزی است که من را خوشحال می کند. من همیشه می خواستم برای بارسا بازی کنم اما انتظار نداشتم اوضاع اینقدر پیچیده شود.

 

 

1626473

 

 

نکته ای وجود داشت که من کمتر بازی می کردم، همه چیز پیچیده می شد و وقتی بازی می کردم خوب بودن از نظر جسمی و روحی دشوار بود، زیرا اعتماد به نفس من را از بین می رفت و هیچ ارتباطی با کومان نداشتم. این بسیار عجیب بود زیرا مربی کسی است که می گوید چه کسی بازی می کند و چه کسی بازی نمی کند، اما روش های متفاوتی برای انجام کارها وجود دارد. من بازیکنی هستم که می توانم همه چیز را بپذیرم اما همیشه دوست دارم به صورت رو در رو به من بگویند. نه انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و من 15 ساله بودم. "

دیدگاه‌ها