کد خبر : 1783960 | 14 مهر 1400 ساعت 10:47 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاسکاری خطیبی-مهاجری پیش از دوئل هفته نخست؛

بازگشت الجبوری، اجازه خروج مهربان را صادر کرد

وینگر جنوبی شهر خودرویی‌ها که به آلومینیوم اراک پیوسته بود، به جمع شاگردان رضا مهاجری بازخواهد گشت تا کاپیتان اول شهر خودرو برای عزیمت به خدمت سربازی، به عضویت تیم فجرسپاسی شیراز در بیاید.

بازگشت الجبوری، اجازه خروج مهربان را صادر کرد

به گزارش "ورزش سه" در فاصله کمتر از دو هفته تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، هنوز فعالیت نقل و انتقالاتی شهر خودرویی‌ها که نسبت به رقبا، دیرهنگام وارد کارزار نقل و انتقالات شدند و به جذب بازیکن پرداختند، پایان نیافته و طی روزهای آینده یک بازیکن به اردوی شهر خودرو اضافه و بازیکن دیگری به مقصد فجرسپاسی از جمع شاگردان مهاجری کم خواهد شد.

 

احمد الجبوری که فصل گذشته با جدایی از نفت مسجدسلیمان، به عضویت تیم شهر خودرو درآمده بود، به رغم آن‌که با این تیم مشهدی قرارداد داشت، برای لیگ بیست و یکم به دنبال حضور در تیم دیگری بود و پس از توافقات نافرجام با نفت مسجدسلیمان، به عضویت تیم آلومینیوم اراک در آمد.

 

اما با درخواست محمدرضا مهاجری و پیگیری‌هایی که خداداد عزیزی انجام داد و رابطه نزدیک او با رسول خطیبی، پس از اطلاع خطیبی از قرارداد داشتن الجبوری با باشگاه شهر خودرو، او درخواست این باشگاه مشهدی را مورد توجه خود قرار داد و با درخواست خداداد عزیزی برای برگشت الجبوری به اردوی شهر خودرو موافقت کرد تا این بازیکن جنوبی بار دیگر به جمع عنابی‌پوشان مشهدی بازگردد.

 

پس از نهایی‌شدن بازگشت الجبوری، حسین مهربان که حالا باتجربه‌ترین بازیکن ترکیب شهر خودرو به لحاظ دوران حضور در این تیم به شمار می‌رود، از ماه‌ها قبل پیگیر مسئله سربازی خود بود، توانست موافقت کادرفنی را برای آغاز دوران خدمت سربازی خود بگیرد و قرار است در روزهای آینده با حضور در دفتر باشگاه فجرسپاسی قراردادش را با این تیم به امضا برساند تا دوران خدمت سربازی‌اش را به مانند سعید جلالی‌راد هم‌تیمی‌اش در شهر خودرو، در فجر سپری کند.

دیدگاه‌ها