کد خبر : 1783984 | 14 مهر 1400 ساعت 12:08 | 45.3K بازدید | 14 دیدگاه

ستاره پرحاشیه اینتر؛ مست و لایعقل در آسمان! (عکس)

انتشار ویدئویی از آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی اینتر دوباره حواشی در مورد این بازیکن را افزایش داده است.

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال در سال های اخیر هرگز تمایل خود برای شرکت در مهمانی های متعدد و مصرف فراوان مشروبات الکلی را پنهان نکرده و بارها تصاویری از این هافبک جنگنده در شرایطی نامطلوب منتشر شده است. اما در 24 ساعت اخیر ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست شده که نشان می دهد آرتورو ویدال در خیابانی در ساعات انتهایی روز از شدت مصرف الکل حتی قادر به ایستادن روی پای خود و سوار ماشین شدن هم نیست.

 

در این ویدئو آرتورو ویدال پس از عکس گرفتن با تعدادی از هواداران خود تلاش می کند سوار ماشین شود، اما اینقدر الکل مصرف کرده که برای لحظاتی نمی تواند این کار را انجام دهد و حتی روی صندوق ماشین هم می افتد. سرانجام او با کمی کمک همراهان خود را روی صندلی کنار راننده قرار گرفته و اینجا ماجرا پایان می یابد. مشخص است چند زن از بالکن یک خانه این ویدئو را ضبط کرده اند و در بخشی از فیلم آنها با خنده می گویند که ویدال حتی نمی تواند از جای خود بلند شود.

 

نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد این ویدئو در تاریخ 18 آگوست و در واقع سه روز قبل از اولین بازی اینتر در مقابل جنوا در این فصل گرفته شده است. همچنین مدیران اینتر از این حادثه آگاه بوده و پیش از این و در ماه آگوست در مورد آن با خود ویدال صحبت کرده بودند.

 

1651347

 

1651348

دیدگاه‌ها