کد خبر : 1784206 | 15 مهر 1400 ساعت 21:50 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

نگفتم رویایم بازی برای بارسلوناست

پاسخ آلابا به ادعای جنجالی رئیس سابق بایرن

داوید آلابا پاسخ اولی هوینس را داد و گفت که هرگز با او در مورد بارسلونا حرف نزده بود.

پاسخ آلابا به ادعای جنجالی رئیس سابق بایرن

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا یکی از بازیکنان جدیدی بود که در نقل و انتقالات تابستانی به رئال مادرید اضافه شد. ستاره اتریشی بعد از پایان قرارداد خود با بایرن مونیخ از این تیم جدا شد و به شکل آزاد به رئال پیوست. آلبا در مراسم معارفه خود در رئال مادرید لوگوی این باشگاه را بوسید که این مسئله با واکنش برخی هواداران بایرن روبرو شد.

کارلس هاینس رومینیگه مدیر اجرایی سابق بایرن این حرکت آلابا را زیر سئوال برد و اولی هوینس رئیس سابق باشگاه نیز با طرح ادعایی جالب عنوان کرد که آلابا زمانی به وی گفته بود رویای بازی در بارسلونا را دارد.

 

 

1628315

 

 

آلابا که در اردوی تیم ملی اتریش حضور دارد، در نشستی خبری با پرسشی در مورد ادعای اولی هوینس روبرو شد و در پاسخ گفت:« گفت و گویم با هوینس را به یاد دارم ولی همه چیز متفاوت بود و ادعای او صحت ندارد. هرگز نگفتم آرزو دارم برای بارسا بازی کنم.»

 

 

1625611

 

 

آلابا در مورد بوسه به نشان رئال نیز گفت:« به این معنا نبود که عاشق بایرن نیستم. روزهای ابتدایی حضورم در رئال مثبت و خوب بوده و آنجا بسیار شاد هستم. روز معارفه نیز برایم روز خاصی بود و آغاز یک دوران جدید محسوب می شد. بوسه به نشان رئال برای تحریک هواداران بایرن نبود. من 13 سال بازیکن بایرن بودم و همیشه قدردان این باشگاه و هوادارانش هستم. بایرن به من کمک کرد به عنوان بازیکن پیشرفت کنم و به اینجا برسم. مونیخ خانه دوم من است.»

 

دیدگاه‌ها