کد خبر : 1784261 | 15 مهر 1400 ساعت 22:50 | 19.8K بازدید | 7 دیدگاه

هنوز چیزی تمام نشده، باید به جام جهانی برسیم

جهانبخش: نزدیک بود کارت قرمز کارمان را سخت کند

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می گوید کار تیمش در مسابقات مقدماتی جام جهانی تمام نشده و باید بازی به بازی پیش بروند.

جهانبخش: نزدیک بود کارت قرمز کارمان را سخت کند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش بعد از برد یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل امارات در سومین بازی مقدماتی جام جهانی بیان کرد: قبل از هرچیز باید بگویم که خیلی خیلی خوشحالم که بازی را بردیم. ما مقابل یک حریف قدرتمند قرار گرفتیم و باید بازی را می بردیم. 


وی ادامه داد:  بازی در کشور امارات به خاطر شرایط آب و هوایی سخت است اما ما برای همه چیز آماده هستیم و همه‌جوره فوتبال بازی می‌کنیم و از فضاها استفاده کردیم و باید پیروز می‌شدیم.


هافبک توانمند تیم ملی که این روزها کاپیتان ایران هم شده درباره ماجرای برگشت خوردن کارت قرمز شجاع خلیل‌زاده در جریان بازی با امارات تاکید کرد:  این کارت قرمز نزدیک بود کارمان را سخت کند که برگشت خورد. ما در مسیر خوبی پیش می‌رویم و تا جایی که توانسته‌ایم در این بازی تلاش‌مان را کردیم.


جهانبخش درباره عملکرد خوب تیم ملی در مقدماتی جام جهانی خاطرنشان کرد: صادقانه باید بگویم ما صحبت از سه برد متوالی نمی‌کنیم بلکه بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌خواهیم یک قدم جلو باشیم.


کاپیتان تیم ملی ایران صحبت هایش را اینطور به پایان برد: ما فقط امشب بابت پیروزی مقابل امارات خوشحالیم و از فردا برای بازی با کره که مسابقه بسیار سختی است خودمان را آماده می‌کنیم هنوز هیچ چیزی تمام نشده و باید با سخت‌کوشی به کارمان ادامه بدهیم تا به جام جهانی برسیم.

دیدگاه‌ها