کد خبر : 1784500 | 17 مهر 1400 ساعت 10:20 | 67.5K بازدید | 7 دیدگاه

خداحافظی بازیکن سابق استقلال از بازی‌های ملی

همام طارق بازیکن سابق استقلال قصد دارد از حضور در تیم ملی عراق کناره گیری کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عراق روزهای خوبی را سپری نمی کند و این تیم در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی با 2 تساوی، یک شکست و بدون گل زده، روزهای بحرانی را پشت سر می گذارد و همین مسئله باعث شده است تا انتقادها از بازیکنان عراقی افزایش یابد.

 

یکی از بازیکنانی که این روزها به شدت از سوی هواداران عراقی و رسانه های این کشور مورد انتقاد قرار گرفته، همام طارق است. این بازیکن در دیدار برابر ایران عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشت و حتی صدای دیک ادووکات مربی تیم ملی این کشور نیز بابت عملکرد ضعیف همام درآمد.

 

سرمربی هلندی عراق حتی قصد داشت برای دورهای سوم و چهارم مقدماتی جام جهانی برابر لبنان و امارات از همام طارق دعوت به عمل نیاورد که در آخرین لحظات نام این بازیکن را در لیست خود قرار داد اما از این بازیکن تنها در 6 دقیقه پایانی استفاده کرد.

 

1588644

 

اکنون روزنامه بغداد الیوم از تصمیم این بازیکن برای کناره گیری از بازی های ملی خبر داده است. این روزنامه نوشت: به نظر می رسد که پیامدهای منفی نتایج تیم ملی عراق روی بازیکنان نیز تأثیر گذاشته است و برخی را به فکر بازنشستگی از حضور در دیدارهای بین المللی انداخته است. یک منبع از اعضای تیم ملی فوتبال عراق در دوحه به بغداد الیوم گفت: همام طارق بازیکن خط میانی اولین بازیکنی است که تصمیم دارد طی روزهای آینده بازنشستگی خود را از حضور در تیم ملی اعلام کند.

 

همام طارق که در لیگ هجدهم و در زمان حضور وینفرد شفر به استقلال پیوسته بود، در جام ملت های آسیا 2019 یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی عراق بود. باید دید آیا این بازیکن تصمیم خود را عملی خواهد کرد یا در نهایت از این کار پشیمان خواهد شد.

دیدگاه‌ها