کد خبر : 1784536 | 17 مهر 1400 ساعت 12:22 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

پس از امضای تفاهنامه میان دو فدراسیون ایران و بلژیک؛

خبر ویژه: تیم ملی فوتبال زنان به اردوی بلژیک می‌رود

قرار است به‌زودی تیم ملی فوتبال زنان ایران اردوی تدارکاتی را در کشور بلژیک سپری کند.

خبر ویژه: تیم ملی فوتبال زنان به اردوی بلژیک می‌رود

به گزارش "ورزش سه" در کنار اردوهای داخلی، تدارک دو اردوی تمرینی ویژه در کشور بلاروس و ازبکستان باعث شد تا شاگردان مریم ایراندوست با حداکثر آمادگی برای شرکت در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده شوند و ماحصل آن، صعود تاریخی به جام ملت‌ها 2022 هند بود؛ حالا فدراسیون فوتبال برای نخستین حضور تیم ملی فوتبال زنان ایران در جام ملت‌ها هم تدارک ویژه‌ای را دیده و قرار است بازهم ملی‌پوشان اردوی آماده‌سازی برون مرزی را تجربه کنند.

 

چندی پیش شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال دیداری با مهدی بیات رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک داشت و در این جلسه، توافق‌نامه‌ای به امضا رسید که گویا حالا براساس همان توافق‌نامه قرار است تیم ملی فوتبال زنان ایران عازم بلژیک شود.

 

پیشتر قرار بود تیم فوتبال زنان شالروا بلژیک به تهران سفر کند و در ورزشگاه آزادی، نخستین بازی تاریخ فوتبال ملی زنان را در این ورزشگاه رقم بزند اما مسائل حاشیه‌ای مانع از این اتفاق شد و حالا قرار است در سفر تدارکاتی شاگردان مریم ایراندوست به بروکسل بلژیک، دو بازی تدارکاتی با تیم شالروا بلژیک برگزار شود.

 

هنوز زمان دقیق برگزاری این اردو مشخص نیست اما آن‌چه روشن است این‌که این اردوی تدارکاتی در کمتر از سه ماه آینده و پیش از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا 2022 هند که از 30 دی تا 17 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، انجام می‌شود.

 

بدون‌تردید گذراندن یک اردوی اروپایی در بروکسل بلژیک و انجام دو مصاف تدارکاتی با شالروا، می‌تواند گام مهمی در مسیر آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان ایران در راه رسیدن به جام ملت‌های آسیا 2022 هند باشد.

دیدگاه‌ها