کد خبر : 1784539 | 17 مهر 1400 ساعت 12:37 | 31K بازدید | 2 دیدگاه

الهام فرهمند، دوباره در مستطیل سبز؛

کاپیتان سابق سپاهان پس از مادر شدن باز می‌گردد

ستاره 28 ساله تیم فوتبال زنان سپاهان که یک فصل از میادین به دلایل شخصی دور بود، حالا در تلاش است تا خود را به شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران برساند.

کاپیتان سابق سپاهان پس از مادر شدن باز می‌گردد

به گزارش "ورزش سه" الهام فرهمند یکی از چهره‌های شناخته شده فوتبال زنان ایران به شمار می‌رود، هافبک خلاق و بازیساز 28 ساله و اصفهانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های آینده‌سازان اصفهان، وچان کردستان و سپاهان اصفهان را در کارنامه خود دارد و در لیگ برتر با تیم آینده‌سازان تجربه قهرمانی دارد و سپاهان هم کاپیتان این تیم به شمار می‌رفت. ضمن آن‌که فرهمند در سال‌های گذشته پای ثابت اردوهای تیم ملی هم بوده است.

 

او در زندگی با حسین پاپی هافبک سابق و محبوب تیم فوبتال سپاهان ازدواج کرد تا یک زوج فوتبالی دیگر در ایران شکل گیرد؛ این زوج که سال 97 ازدواج کردند، سال گذشته تصمیم به بچه‌دار شدن گرفتند و الهام فرهمند تصمیم گرفت تا فوتبال خود را موقتاً کنار بگذارد و حالا با گذشت دو ماه از تولد آرنیکا دختر الهام فرهمند و حسین پاپی، دوباره این ستاره فوتبال اصفهان تصمیم به بازی گرفته است.

 

او روز گذشته تصویری از خود و دخترش در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد که در کنار زمین چمن ایستاده بود و در متن پست خود تنها به عبارت «سلام» بسنده کرده بود تا نشان بدهند که علاقه‌مند است دوباره در مستطیل سبز حاضر شود؛ فرهمند در ماه‌های گذشته تمرینات سخت و فشرده‌ای را سپری کرده و به نظر می‌رسد در فصل جدید لیگ فوتبال زنان که احتمالا از آبان‌ماه آغاز می‌شود، حضور پیدا می‌کند.

 

مقصد بعدی الهام فرهمند هنوز مشخص نیست اما به احتمال فراوان با توجه به تیم پرستاره‌ای که فوتبال زنان سپاهان در حال جمع‌آوری آن است، این هافبک خلاق و بازیساز هم به سپاهان بار دیگر بپیوندد و شاگرد بیان محمودی شود و در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی توپ بزند.

 

1652272

دیدگاه‌ها