کد خبر : 1784612 | 17 مهر 1400 ساعت 19:50 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

روملو لوکاکو، غایب بزرگ رده‌بندی لیگ ملت ها

روملو لوکاکو اردوی تیم ملی بلژیک را ترک کرده و در دیدار برابر ایتالیا در رده بندی لیگ ملت ها غایب خواهد بود.

روملو لوکاکو، غایب بزرگ رده‌بندی لیگ ملت ها

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه تیم ملی بلژیک تا پایان نیمه اول دیدار برابر فرانسه در نیمه نهایی لیگ ملت ها با دو گل یانیک کاراسکو و روملو لوکاکو از حریف خود پیش افتاده بود، نهایتاً شاگردان روبرتو مارتینز در نیمه دوم بازی کار را از دست رفته دیدند و با دریافت سه گل شکست خورده و از صعود به فینال بازماندند.

 

اما در دیگر مسابقه نیمه نهایی نیز دو تیم ایتالیا و اسپانیا در سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که که آن مسابقه با برتری 2-1 تیم لوئیس انریکه به پایان رسید تا علاوه بر شکسته شدن رکورد 37 بازی شکست ناپذیری آتزوری، آن ها از صعود به فینال و کسب یک جام دیگر بعد از یورو باز بمانند.

 

 

1614793

 

 

با توجه به شکست بلژیک و ایتالیا در نیمه نهایی، این دو تیم فردا پیش از مسابقه فینال و در دیدار رده‌بندی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در همین راستا اسکای اسپورتس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که روملو لوکاکو اردوی تیم ملی بلژیک را ترک کرده و فردا در ترکیب تیم روبرتو مارتینز مقابل ایتالیا غایب خواهد بود.

 

روبرتو مارتینز تایید کرده که روملو لوکاکو نیز به دلیل مشکل عضلانی اردوی تیم ملی بلژیک را ترک کرده و وضعیت او نیز مانند ادن‌هازارد است و هنوز میزان دقیق آسیب دیدگی اش مشخص نیست.

دیدگاه‌ها