کد خبر : 1784629 | 17 مهر 1400 ساعت 20:51 | 44K بازدید | 33 دیدگاه

هیچ چیزی در مورد امباپه تغییر نکرده؛

عصبانیت PSG؛ باید رئال مادرید مجازات شود!

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن باشگاه رئال مادرید را به عدم احترام در مورد انتقال کیلیان امباپه متهم کرد.

عصبانیت PSG؛ باید رئال مادرید مجازات شود!

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر پنجره تابستانی بود که باشگاه رئال مادرید پیشنهادی برای کیلیان امباپه، ملی پوش فرانسوی ارائه داد که توسط مدیران پاری سن ژرمن رد شد. اما چند روز قبل فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید مدعی شد این باشگاه در ماه ژانویه خبری در مورد امباپه منتشر خواهد کرد و این اظهارنظر و مواضع اخیر باشگاه اسپانیایی باعث عصبانیت لئوناردو شده است.

 

1651157

 

لئوناردو گفت: " رئال مادرید این موضوع را رد می کند، اما من فکر می کنم مدیران این باشگاه مدت هاست روی پروژه خرید امباپه به عنوان بازیکن آزاد کار می کنند. دو سال است که رئال مادرید علنا درباره امباپه صحبت می کند و آنها باید بابت این رفتار مجازات شوند. به عنوان مثال ما هرگز قبل از ماه ژوئن با جیجی دوناروما تماس نگرفتیم و زمانی مذاکرات آغاز شد که او تصمیم گرفته بود از میلان جدا شود.

 

من احترامی در رفتار رئال مادرید بابت این موضوع نمی بینم. او یک بازیکن معمولی نیست و امباپه یکی از بهترین های جهان محسوب می شود. مدیر، هیئت مدیره و بازیکنان رئال مادرید در مورد کیلیان صحبت کردند و من فکر می کنم این بخشی از برنامه آنها است که این رفتار محترمانه نیست. ایده ما تمدید قرارداد کیلیان امباپه است و هیچ چیز در برنامه های ما تغییر نکرده است. کیلیان یک جواهر بوده و بازیکنی فوق العاده برای پاری سن ژرمن است. همچنین ما لیونل مسی و نیمار را هم در اختیار داریم. ما هرگز آینده باشگاه را بدون امباپه برنامه ریزی نکرده ایم.

 

1650378

 

لیونل مسی متقاعد شده بود که در بارسلونا بماند و ما زمانی مذاکرات را شروع کردیم که جدایی او قطعی شده بود که این اتفاق برای همه تعجب آور بود. من عاشق دیدن مسی، نیمار و امباپه هستم و دیدن این سه نفر کنار هم برای همه فوق العاده خواهد بود."

 

انتقادات خاویر تباس از پاری سن ژرمن؟ من نمی فهمم چرا شما در مورد او صحبت می کنید او در لیگ اسپانیا است و هیچ ربطی به پاری سن ژرمن ندارد."

دیدگاه‌ها