کد خبر : 1784747 | 18 مهر 1400 ساعت 13:08 | 12.9K بازدید | 2 دیدگاه

انتخاب ستاره سابق پرتغال به ریاست باشگاه بنفیکا

روی کاستا، ستاره سابق تیم ملی پرتغال، به عنوان رییس جدید باشگاه بنفیکا انتخاب شد.

انتخاب ستاره سابق پرتغال به ریاست باشگاه بنفیکا

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست باشگاه بنفیکا برگزار شده و روی کاستا که پیش از این در سمت مدیر ورزشی این باشگاه فعالیت می‌کرد موفق شد اکثریت قاطع آرا را به خود اختصاص داده و با رای 84.48 درصدی بر مسند ریاست تکیه بزند.

ستاره سابق تیم ملی پرتغال که سابقه بازی با پیراهن بنفیکا را نیز در کارنامه دارد موفق شد در این انتخابات از سد فرانسیسکو بنیتز، تاجر پرتغالی، عبور کند که عملکرد درخشانی را در زمینه برندسازی و خدمات خشکشویی سلف سرویس در این کشور ارائه کرده و نامی آشنا به حساب می‌آید.

 

1652646

 

بنفیکا که در کنار پورتو یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال پرتغال به حساب می‌آید این انتخابات را برای انتخاب سی و چهارمین مدیرعامل خود برگزار کرده بود. بدین ترتیب روی کاستا حالا جانشین فلیپه وییرا می‌شودکه از دسامبر 2013 تا به حال ریاست این باشگاه را برعهده داشت و در طول دوران حضورش در این باشگاه 10 قهرمانی و یک صعود به فینال لیگ اروپا را در کارنامه‌اش به ثبت رساند.

کاستا که یکی از بازیکنان درخشان تاریخ باشگاه‌هایی چون میلان و فیورنتینا نیز به حساب می‌آید تا سال 2025 که انتخابات بعدی برای ریاست باشگاه بنفیکا برگزار خواهد شد به عنوان رییس این باشگاه فعالیت خواهد کرد و به احتمال زیاد در آن انتخابات نیز کاندیدای اصلی خواهد بود.

دیدگاه‌ها