کد خبر : 1784770 | 18 مهر 1400 ساعت 15:05 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

72 ساعت گذشت اما پنجره تراکتور باز نشد

باشگاه تراکتور هنوز موفق به حل مشکل پنجره بسته خود نشده است.

72 ساعت گذشت اما پنجره تراکتور باز نشد

به گزارش ورزش سه، باشگاه تراکتور روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد که بدهی سنگین خارجی خود را پرداخته و پنجره نقل و انتقالاتی اش ظرف سه روز آینده باز خواهد شد.

 

در این خبر آمده بود: "بنا به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مالک باشگاه، بدهی‌های مربوط به پرونده شکایت  آنتونی استوکس، کوین کنستانت، میمبلا و پاتریک به حساب‌های اعلام شده از سوی آنان واریز و مراتب این تسویه حساب به اتاق حل اختلاف و کمیته انضباطی فیفا ارسال شد. خاطرنشان می‌شود فیفا براساس روال جاری طی نامه‌ای به وکلای چهار پرونده مذکور اعلام کرده که حداکثر  سه روز فرصت دارند به بانک مراجعه و اعلام وصول نمایند."

 

امروز موعد اعلام شده از سوی باشگاه تراکتور فرا رسید اما خبری از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی نبود. تا این لحظه فقط تأییدیه پرداخت طلب کوین کنستانت از سوی فیفا به باشگاه تراکتور ارسال شده ولی تکلیف اعلام وصول سه طلب دیگر هنوز مشخص نیست. به این ترتیب نباید انتظار داشت که امروز هم مشکل تراکتوری ها حل شود. این در حالی است که یک هفته دیگر بازی های لیگ برتر شروع خواهد شد و باشگاه تبریزی هنوز قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت نکرده است.

 

طی این چند ماه اخیر باشگاه تراکتور چند زمان را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود تعیین کرده که هیچ کدام به سرانجام نرسیده اند و باید دید که این وعده در نهایت به کجا خواهد انجامید و آیا بالاخره طلسم شکسته می شود یا خیر؟

دیدگاه‌ها