کد خبر : 1784911 | 19 مهر 1400 ساعت 10:09 | 92.7K بازدید | 42 دیدگاه

تصویر همیشگی از فوق ستاره

سوارز و اروگوئه محو جادوی لئو مسی(عکس)

یکی از تصاویر منتشر شده از لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، در دیدار شب گذشته برابر اروگوئه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

سوارز و  اروگوئه محو جادوی لئو مسی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرژانتین و اروگوئه شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با نتیجه 0-3 به پایان رسید. گل اول آرژانتین در این بازی را لیونل مسی به ثمر رساند. 


یکی از تصاویر منتشر شده از این دیدار واکنش‌های بسیاری را در بین هواداران و فوتبال‌دوستان به دنبال داشته است. بار دیگر در این تصویر، مسی نقش اول بازی را ایفا می‌کند و توسط تعداد زیادی از بازیکنان حریف احاطه شده است. 


اما این بار برخلاف دیگر تصاویر که به نظر می‌رسید لئو قرار است تعادل حریف را یک تنه برهم بزند، شرایط متفاوتی در پیش است. در حالی که توپ در آستانه محوطه جریمه در اختیار این بازیکن قرار دارد، هفت بازیکن اروگوئه طوری محو تماشای او هستند که انگار مسحور بازی این فوق ستاره شده‌اند. مسی کاری می‌کند که همه آنها در یک سو قرار بگیرند و در نهایت پاسی را به هم تیمی‌هایش ارسال می‌کند که زمینه‌ساز گل لائوتارو مارتینز می‌شود تا آرژانتین با سه گل از حریف پیش بیفتد. 

 

1652909


تشویق‌های مردم برای لیونل مسی تمامی ندارد و به نظر می‌رسد که رابطه او با هواداران آرژانتین در حال حاضر در اوج است و شاید همیشه هم در اوج بماند. این ستاره پاری سن ژرمن پس از بازی شب گذشته برابر اروگوئه گفت:« حضور هواداران بسیار تاثیرگذار بود. این که بتوانیم بار دیگر به زندگی برگردیم و از آن لذت ببریم بیش از پیش لذتبخش است. رابطه بین تیم و مردم به ما کمک می‌کند، انگار که وقتی شرایط خوب پیش نمی‌رود آنها هستند که به ما کمک می‌کنند. حالا خوشبختانه آنها بار دیگر در کنار ما هستند و این کار را آسان‌تر می‌کند. من امروز آرام‌تر هستم.»


مسی در ادامه به تمجید از عملکرد امیلیانو مارتینز پرداخته و اظهار داشت:« حضور او بسیار مهم است. او همیشه در مواقع لزوم عملکرد درست و مناسبی دارد و امروز نیز بار دیگر این را نشان داد. ما یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا را داریم و باید از این موضوع استفاده کنیم.»

 

1652910


این بازیکن در ادامه اضافه کرد:« امروز بسیار خوب بازی کردیم و در این بازی نشان دادیم که بسیار رشد کرده‌ایم. ما به حفظ توپ و مالکیت طولانی مدت آن عادت کردیم. این بازی بسیار دشوار بود اما باید پس از بازگشت به خانه و تساوی که برابر پاراگوئه داشتیم سه امتیاز را به دست می‌آوردیم. خوشبختانه همه چیز به بهترین شکل پیش رفت.»


این مهاجم آرژانتینی درباره شرایط تیم ملی کشورش در مسیر صعود به جام جهانی گفت:« این پیروزی مهم بود چون ما از دیگر نتایج خبر داریم و می‌دانیم که کسب این سه امتیاز در این بازی تا چه اندازه اهمیت داشت. ما باید شش امتیاز را از این دو بازی به دست می‌آوردیم و حالا اولین قدم را محکم برداشتیم. این که بتوانیم این وقفه دیدارهای ملی را با هفت امتیاز پشت سر بگذاریم، عالی است.»

دیدگاه‌ها