کد خبر : 1784936 | 19 مهر 1400 ساعت 11:09 | 30.3K بازدید | 12 دیدگاه

دشان: بنزما بازیکن سال 2015 نیست

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، پس از قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا به تمجید از کریم بنزما پرداخت.

دشان: بنزما بازیکن سال 2015 نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در دیدار فینال لیگ ملت‌های اروپا به مصاف اسپانیا رفت و موفق شد با دو گل کریم بنزما و کیلیان امباپه با نتیجه 1-2 در این بازی به پیروزی برسد.

شاگردان دیدیه دشان در ابتدا روی گل میکل اویارزابال از حریف عقب افتادند اما بنزما خیلی زود با گلی تماشایی بازی را به تساوی کشاند و در حالی که فرصت زیادی تا پایان بازی باقی نمانده بود، گل دوم فرانسه روی صحنه‌ای بحث برانگیز توسط امباپه وارد دروازه اونای سیمون شد.

پیروزی در این بازی باعث شد که دشان دومین جام مهم خود از زمان حضورش روی نیمکت فرانسه و پس از فتح جام جهانی را به دست آورد. او پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« کنترل توپ و میدان در 20 دقیقه اول بازی در اختیار ما بود. پس از آن کمی عقب نشینی کردیم اما بار دیگر خیلی زود با دریافت گل به جریان بازی برگشتیم. بین دو نیمه تصمیم گرفتیم که آنها را از مناطق جلوتر پرس کنیم و ریسک بیشتری را بپذیریم، حتی اگر این به معنای قرار گرفتن در موقعیت تک به تک بود.»

 

1652948

 

این سرمربی فرانسوی در ادامه اضافه کرد:« ما سعی کردیم توپ را در مناطق جلوتری پس بگیریم و خطری را روی دروازه آنها ایجاد کنیم. بازیکنان اسپانیایی همیشه این توانایی را دارند که بازی را به صورت انفرادی پیش ببرند. ما با ارائه بازی هجومی‌تر توانستیم آنها را به اشتباه بیاندازیم. ما همیشه این روحیه و شخصیت را داریم.»

دشان درباره عملکرد درخشان کریم بنزما در ترکیب تیم ملی فرانسه نیز اظهار داشت:« کریم بازیکنی کلیدی است و این موضوع را در دو بازی اخیر ثابت کرده است. من واقعا برای تمام تیم و برای او خوشحال هستم. او تاثیرگذاری قابل توجهی دارد. کریم همان بازیکن سال 2015 نیست. بسیار چابک‌تر شده است. او به عنوان یک فرد نیز بسیار پخته شده است. این مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای او نبوده اما فتح آن برای این بازیکن اهمیت زیادی داشت.»

دیدگاه‌ها