کد خبر : 1785083 | 20 مهر 1400 ساعت 00:52 | 19.6K بازدید | 5 دیدگاه

فقط دو بازیکن از فصل گذشته باقی مانده اند

کمالوند: روی بارانی حساب کرده بودم، توافق نکرد

سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید کار سختی برای هماهنگ کردن نفرات این تیم دارد.

کمالوند: روی بارانی حساب کرده بودم، توافق نکرد

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط نفت مسجدسلیمان قبل از شروع لیگ بیان کرد: کار تیم بستن ما به تازگی تمام شده است. ما از فردا تمرینات جدی مان را جلو می بریم و امیدواریم که بتوانیم در مدت زمان کوتاه شرایط خوبی را پشت سر بگذاریم.


وی ادامه داد: تیم ما امسال تغییرات زیادی نسبت به قبل داشته است. از جمع بازیکنان فصل گذشته 18 بازیکن جدا شده اند و فقط دو بازیکن بزرگسال از پارسال در تیم باقی مانده اند. به عبارت بهتر تقریبا کل تیم تغییر کرده اند و هماهنگ کردن این نفرات جدید در مدت زمان کوتاه کار دشواری محسوب می شود.


سرمربی نفت در پاسخ به این پرسش که با شرایط کنونی چقدر به آینده تیمش امیدوار است، گفت: هواداران نفت مسجدسلیمان صبور باشند. ما همه کار برای هماهنگ کردن بازیکنان و رسیدن به شرایط ایده آل انجام خواهیم داد. ما تمرینات بدنسازی هم نداشتیم و مجبوریم با همین شرایط وارد لیگ شویم. دو هفته اول بازی ها را باید هرطور شده کنترل کنیم و انشاالله بعد از آن تمرینات بدنسازی انجام بدهیم و شرایط مان بهبود یابد.


کمالونددرباره وضعیت صادق بارانی و جدایی اش از این تیم افزود: صادق بارانی یکی از نفرات باتجربه ما محسوب می شد. او پارسال کاپیتان تیم من در سایپا بود و به او اعتقاد خاصی داشتم. قطعا صادق می توانست به تیم کمک کند و من هم روی او حساب کرده بودم اما متاسفانه او با باشگاه توافق مالی نکرد و نتوانستیم در خدمتش باشیم. اکنون باید یک بازیکن جای صادق به خدمت بگیریم که در شرایط کنونی و نبود بازیکن خوب کار سختی محسوب می شود.

دیدگاه‌ها