کد خبر : 1785149 | 20 مهر 1400 ساعت 12:55 | 2.4K بازدید | 1 دیدگاه

مانی: تلاش تیم فوتبال هفت نفره کسب سکو است

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره از برگزاری دومین اردوی آمادگی این تیم از ۲۳ مهر خبر داد و گفت: تلاش بر این است که تیم خوبی را برای مسابقات جام جهانی اسپانیا آماده کنیم.

مانی: تلاش تیم فوتبال هفت نفره کسب سکو است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امین الله مانی اظهار کرد: دومین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره پس از چند ماه تاخیر به دلیل کرونا از روز جمعه ۲۳ مهر با حضور ۲۰ بازیکن در زمین شماره یک شیرودی آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. 

 

وی گفت: با توجه به این که اوایل سال آینده تیم ملی فوتبال هفت نفره عازم مسابقات جام جهانی اسپانیا می شود، سعی داریم اردوها را در مدت زمان کمتر و با تعداد روزهای بیشتر در هر ماه برگزار کنیم تا زمان از دست رفته را جبران نماییم.

 

مربی تیم ملی فوتبال هفت نفره خاطرنشان کرد: پس از برگزاری دومین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره از ۲۰ بازیکن دعوت شده، ۷ نفر خط خواهند خورد و این تعداد بازیکن تا پایان سال در اردوهای آمادگی حضور خواهند داشت تا ۱۴ بازیکن اعزامی به اسپانیا معرفی شوند.

 

الله مانی همچنین در ارزیابی وضعیت تیم فوتبال هفت نفره، گفت: تیم ما نسبت به روسیه، اوکراین، آمریکا و برزیل که در یک سال گذشته مرتب تمرین داشتند و از تدارکات برون مرزی برخوردار بودند، شرایط خوبی ندارد و در یک سال گذشته به هیچ تورنمنت برون مرزی اعزام نشدیم، به هر صورت این تیم را باید تا زمان اعزام به جام جهانی طوری مدیریت کنیم که در بهترین شرایط راهی اسپانیا شوند.

 

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب سکو در جام جهانی اسپانیا دارید، افزود: تیم فوتبال هفت نفره در حال حاضر پنجم جهان است که سعی داریم در جام جهانی اسپانیا این جایگاه را تا کسب سکو ارتقاء دهیم.

دیدگاه‌ها