کد خبر : 1785215 | 20 مهر 1400 ساعت 18:45 | 22K بازدید | 22 دیدگاه

پول و کمیسون تامین می شود؟

هالند-بارسلونا؛ خوشبینی لاپورتا به اسپانسرها

رئیس بارسلونا همچنان نسبت به جذب ارلینگ هالند خوشبین است و چشم به تزریق سرمایه از سوی اسپانسرها دارد.

هالند-بارسلونا؛ خوشبینی لاپورتا به اسپانسرها

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اولین اقدامات خوان لاپورتا به عنوان مدیر بارسلونا، دیدار با مینو رایولا مدیر برنامه های ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند بود که این نشان داد بارسا از تیم های خواهان ستاره نروژی است اما در نهایت با توجه به مبالغ و خواسته های اقتصادی آنها، این انتقال غیر ممکن شد.

از اولویت های بارسلونا در تابستان سال آینده، جذب یک مهاجم نوک است و پیشنهادات مختلفی هم از طرف اسپانسرها برای سرمایه گذاری دریافت کرده که این می تواند به بارسلونا در جذب هالند کمک کند.

 

 

1650924

 

 

اما نکته دیگر، محدودیت دستمزدهای پرداختی بارسلونا و مسأله فرپلی مالی است. بند فسخ قرارداد ارلینگ هالند هفتاد و پنج میلیون یورو است اما حقوق و کمیسیونی درخواستی بازیکن و ایجنتش، مبلغ بالایی است.

بدون تردید این انتقال برای هر باشگاهی مخصوصا بارسلونا ریسک بالایی دارد چون در سالیان اخیر این باشگاه بازیکنانی جذب کرده که در میدان عملکرد خوبی نداشته و بارسلونا را از نظر اقتصادی تضعیف کرده اند.

 

 

1644359

 

 

هالند درکنار پدری، گاوی و فاتی می تواند پروژه ورزشی فوق العاده ای برای بارسلونا رقم بزند؛ چیزی که مدت هاست باشگاه کاتالان به دنبال آن است و خرید ستاره نروزی قطعا یک بمب بزرگ خواهد بود.

ارلینگ هالند هم گزینه هایی برای انتخاب خواهد داشت؛ در صورت انتقال امباپه به رئال مادرید، هالند احتمالا به مادرید نخواهد رفت‌. با همه تردیدها بارسلونا به صورت جدی به جذب هالند فکر می کند. اگر چه این انتقال سخت است ولی بارسلونا هم برای این کار، روش و راهکار خاص خود را دارد.

دیدگاه‌ها