کد خبر : 1785248 | 20 مهر 1400 ساعت 19:38 | 13K بازدید | 4 دیدگاه

خیلی خوب به بازی برگشتیم

جهانبخش: باید به‌عنوان تیم‌اول راهی جام‌جهانی شویم

علیرضا جهانبخش تاکید کرد که تیم ملی ایران با وجود دریافت گل اول مقابل کره به خوبی به بازی برگشته است.

جهانبخش: باید به‌عنوان تیم‌اول راهی جام‌جهانی شویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران که در هر سه مسابقه قبلی خود در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی به پیروزی رسیده بود، امروز در ورزشگاه آزادی میزبان کره جنوبی بود؛ یک تقابل سنتی در فوتبال آسیا که همواره از جذابیت‌های بالایی برخوردار بوده و بازی امروز نیز از این قاعده مستثنی نبود. 

 

نیمه اول دیدار بین دو تیم ایران و کره با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در لحظات ابتدایی نیمه دوم سون هیونگ مین موفق شد در مصافی تک به تک دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند تا ایران با یک گل عقب بیفتد. بعد از دریافت گل، ایران حلقه محاصره را تنگ و تنگ تر کرد و نهایتاً روی ارسال سردار آزمون و با ضربه سر دیدنی علیرضا جهانبخش به گل رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کرده باشند. 

 

علیرضا جهانبخش، کاپیتان و گلزن تیم ملی ایران در بازی امروز، بعد از پایان مسابقه گفت: "این یک مسابقه دشوار بود که ما در آن تلاش کردیم که صدرنشینی را حفظ کنیم. ما امروز برای نخستین بار گل اول را از حریف دریافت کردیم اما با وجود این که چنین اتفاقی را پیش از این تجربه نکرده بودیم، عملکرد خوبی داشتیم و نهایتاً توانستیم گلی که خورده بودیم را جبران کنیم. 

 

درست است که نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم اما هنوز صدرنشین هستیم و این مسئله بسیار مهمی محسوب می شود. باید به تلاش کردن ادامه دهیم تا بتوانیم نهایتاً به عنوان تیم اول راهی جام جهانی شویم."

دیدگاه‌ها